Gå til innhold

idiot som er i et forhold og skriver sms til meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en saftig line som setter han på plass litt. Forslag?

Anonymous poster hash: 629ee...0dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den neste meldingen viser jeg til kjerringa di!!!! foreksempel.

Anonymous poster hash: e5f00...e65

Skrevet

Vil tro at å ignorere ham totalt er mest effektivt.

Skrevet

Ignorer, ignorer og atter IGNORER!!!

Hvorfor bry seg om slike folk!?!!

Jeg mener hvis du ikke er en av dem som liker slik oppmerksomhet, så er det så enkelt som å bare ignorere. Treffes dere så er det bare å si at du ikke er intr!

Du trenger ikke sette han på plass. Whhhyyy?! -_-

Anonymous poster hash: 59572...469
Skrevet

Ikke besvart en sms fra han før. Men ser meg lei på at han ikke tar hintet. Pågått siden 3 august...

Gjest FinogFjong
Skrevet

"denne var nok ment for din kone, så jeg videresendte den jeg :)..."

Skrevet

Skriv : da var den meldingen videresendt til frøkna di ;)

Anonymous poster hash: 61b08...f57

Skrevet

Takk jenter. Vil ikke lage noe bråk. Så er vel best å bare overse han. Ble litt så forbannet et øyeblikk her bare..

Skrevet

Hadde sendt sms til kona hans og skrevet at det er fint hvis mannen hennes slutter å tekste deg.

Anonymous poster hash: 468c9...f6b
Skrevet

Ser innlegget mitt ble dobbelt posta her.. synes dere virkelig jeg skal si det til henne? ?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Send til henne: "Siden mannen din ikke oppfatter det selv, kan du hilse fra meg og be han slutte å sende meg meldinger?"

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Når han fortsetter slik, og du ikke orker det mer, så hadde jeg heller gjort det ja.. Handler ikke om at DU skaper problemer mellom de, du prøver jo å hindre det.

Skrevet

Kona syntes meldingen var bra . Skal jeg sende den til di frue ?

Anonymous poster hash: 04671...933

Skrevet

Send til henne: "Siden mannen din ikke oppfatter det selv, kan du hilse fra meg og be han slutte å sende meg meldinger?"

likte den! Men vil ikke hun noe vondt stakkar. Gravid stakkar. Men hun fortjener ikke det her.

Skrevet

Kona syntes meldingen var bra . Skal jeg sende den til di frue ?Anonymous poster hash: 04671...933

Mann mente jeg

Anonymous poster hash: 04671...933

Skrevet

Gi han en pekefinger med at om han ikke gir seg så er det neste som skjer. jeg har gjort det til flere å det har funket. jeg har til og med bedt en om å ta en prat med kona si om sitt problem der han la frem sannheten p at hun måtte forstå at han ikke taklet at han ble avist å derfor tydde til andre damer. Det er opp til deg, men jeg ville gitt han EN, KUN EN Advarsel..

Anonymous poster hash: e5f00...e65

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Eventuelt gir du han beskjeden: "Hører jeg mer fra deg nå, så får jeg gå til dama di og be henne få deg til å slutte, jeg er lei av at du tror jeg liker de meldingene dine, mens sannheten er at de er plagsomme, så nå velger du selv: enten slutter du NÅ, eller så går jeg til dama di om dette"

Men helt ærlig, jeg mener det ikke er din feil om dette byr på problemer, du har avvist han, og han fortsetter, hun fortjener å vite om det.

Skrevet

Du må huske å oppdatere oss på hva du ender opp med å skrive til ham :D

Skrevet

Jeg avtalte med kona hans at hun skal møte han utenfor jobben ikveld. Jeg skrev til han at vi ses utenfor jobben din kl 24. Hun ble takknemlig for at jeg sa ifra. Og han får den straffen han fortjener.

Skrevet

"denne var nok ment for din kone, så jeg videresendte den jeg :)..."

Denne :)

Nei om du har sagt ifra at du ikke ønsker kontakt med han får du overse han, mest sannsynlig tar han hintet etterhvert.

Skrevet

Jeg avtalte med kona hans at hun skal møte han utenfor jobben ikveld. Jeg skrev til han at vi ses utenfor jobben din kl 24. Hun ble takknemlig for at jeg sa ifra. Og han får den straffen han fortjener.

Gjorde du?? 

Anonymous poster hash: f5ea9...1f8

Skrevet

Gjorde du??

Anonymous poster hash: f5ea9...1f8

Ja, gjorde du???

Skrevet

*venter i spenning*

Anonymous poster hash: 27f6d...dde
Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: cdaab...f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...