Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #26 Skrevet 9. september 2013 Høyre og FrP er for privatisering, noe som ikke lover godt for de med minst inntekt her til lands, det gir et stort klasseskille. De vil senke i skatter, men de skal ikke bruke oljepenger, hva tror du det betyr #18? At de planter penge trær? Det betyr større utgifter for oss. Og de klarer ikke si en mening om u-hjelpen. Anonymous poster hash: 50dfd...df3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #27 Skrevet 9. september 2013 Privatisering. Lite solidaritet. Anonymous poster hash: 9ab47...524 Privatisering=mere solidaritet=bedre for de eldre. Anonymous poster hash: 33346...96c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #28 Skrevet 9. september 2013 Jeg bruker allerede det private! Og er for at det skal bli mer privat. Mye mer profesjonelt og bedre hjelp innenfor det private . Anonymous poster hash: 1ab1d...ad6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #29 Skrevet 9. september 2013 Privatisering. Lite solidaritet. Anonymous poster hash: 9ab47...524 Privatisering=mere solidaritet=bedre for de eldre. Anonymous poster hash: 33346...96c Privatisering=man skal tjene penger på det man nå ikke skal tjene penger på = dårligere og/eller dyrere tilbud Anonymous poster hash: 97f21...b98
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #30 Skrevet 9. september 2013 Får og en litt urolig klump i magen. Anonymous poster hash: 9ab47...524 enig,har også en urolig klump i magen... Anonymous poster hash: b7ec8...283
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #31 Skrevet 9. september 2013 Privatisering. Lite solidaritet. Anonymous poster hash: 9ab47...524 Privatisering=mere solidaritet=bedre for de eldre.Anonymous poster hash: 33346...96c Privatisering=man skal tjene penger på det man nå ikke skal tjene penger på = dårligere og/eller dyrere tilbud Anonymous poster hash: 97f21...b98 Verden fungerer ikke slik man alltid vil. Privatisering=høyere lønning=bedre bemanning=bedre pleie. Anonymous poster hash: 33346...96c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #32 Skrevet 9. september 2013 Privatisering. Lite solidaritet. Anonymous poster hash: 9ab47...524 Privatisering=mere solidaritet=bedre for de eldre. Anonymous poster hash: 33346...96c Privatisering=man skal tjene penger på det man nå ikke skal tjene penger på = dårligere og/eller dyrere tilbud Anonymous poster hash: 97f21...b98 Bedre tilbud og mindre køer! Anonymous poster hash: 476ab...a88
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #33 Skrevet 9. september 2013 Privatisering. Lite solidaritet. Anonymous poster hash: 9ab47...524 Privatisering=mere solidaritet=bedre for de eldre. Anonymous poster hash: 33346...96c Privatisering=man skal tjene penger på det man nå ikke skal tjene penger på = dårligere og/eller dyrere tilbud Anonymous poster hash: 97f21...b98 Bedre tilbud og mindre køer! Anonymous poster hash: 476ab...a88 Hva med de som ikke har råd? Anonymous poster hash: 4951d...702
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #34 Skrevet 9. september 2013 Privatisering. Lite solidaritet. Anonymous poster hash: 9ab47...524 Privatisering=mere solidaritet=bedre for de eldre. Anonymous poster hash: 33346...96c Privatisering=man skal tjene penger på det man nå ikke skal tjene penger på = dårligere og/eller dyrere tilbud Anonymous poster hash: 97f21...b98 Bedre tilbud og mindre køer! Anonymous poster hash: 476ab...a88 Hva med de som ikke har råd? Anonymous poster hash: 4951d...702 Høyre ønsker blandt annet løsninger for dette, egenandel for de med mindre inntekt. Uansett så svirrer ikke hele samfunnet rundt de uten penger, og vi kan ikke kun ta hensyn til de. Makan til egoistisk tankegang. Anonymous poster hash: 476ab...a88
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #35 Skrevet 9. september 2013 Jeg har sommerfugler i magen, og tenker på hvor bra dette blir Anonymous poster hash: 1bbd4...412 Ja ære være deg som faktisk ikke skjønner konsekvensen av dette...og faktisk tror dette bli veldig bra for landet vårt... Kommer nok ikke til å merke de store forandringene første året,men så kommer nedoverbakken og velferdstaten med VERDENS BESTE velferdsgoder er kraftig truet Lykke til! Anonymous poster hash: 0d99b...abc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #36 Skrevet 9. september 2013 Privatisering. Lite solidaritet. Anonymous poster hash: 9ab47...524 Privatisering=mere solidaritet=bedre for de eldre. Anonymous poster hash: 33346...96c Privatisering=man skal tjene penger på det man nå ikke skal tjene penger på = dårligere og/eller dyrere tilbud Anonymous poster hash: 97f21...b98 Bedre tilbud og mindre køer! Anonymous poster hash: 476ab...a88 Hva med de som ikke har råd? Anonymous poster hash: 4951d...702 Høyre ønsker blandt annet løsninger for dette, egenandel for de med mindre inntekt. Uansett så svirrer ikke hele samfunnet rundt de uten penger, og vi kan ikke kun ta hensyn til de. Makan til egoistisk tankegang. Anonymous poster hash: 476ab...a88 Nå håper jeg du tuller. Egoistisk å tenke på de som ikke har så mye penger? Du syns ikke det er egoistisk å tenke på kun seg selv, sånn som du gjør? Anonymous poster hash: 97f21...b98
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #37 Skrevet 9. september 2013 Jeg har sommerfugler i magen, og tenker på hvor bra dette blir Anonymous poster hash: 1bbd4...412 Ja ære være deg som faktisk ikke skjønner konsekvensen av dette...og faktisk tror dette bli veldig bra for landet vårt... Kommer nok ikke til å merke de store forandringene første året,men så kommer nedoverbakken og velferdstaten med VERDENS BESTE velferdsgoder er kraftig truet Lykke til! Anonymous poster hash: 0d99b...abc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #38 Skrevet 9. september 2013 Privatisering. Lite solidaritet. Anonymous poster hash: 9ab47...524 Privatisering=mere solidaritet=bedre for de eldre. Anonymous poster hash: 33346...96c Privatisering=man skal tjene penger på det man nå ikke skal tjene penger på = dårligere og/eller dyrere tilbud Anonymous poster hash: 97f21...b98 Bedre tilbud og mindre køer! Anonymous poster hash: 476ab...a88 Hva med de som ikke har råd? Anonymous poster hash: 4951d...702 Høyre ønsker blandt annet løsninger for dette, egenandel for de med mindre inntekt. Uansett så svirrer ikke hele samfunnet rundt de uten penger, og vi kan ikke kun ta hensyn til de. Makan til egoistisk tankegang. Anonymous poster hash: 476ab...a88 Makan til egoistisk tankegang fra en med mye penger. Folk med nok penger har ikke peiling på hvordan alternativet er. Og spar meg for "jeg hadde lite penger før, så jeg vet hvordan det er". Anonymous poster hash: 4b4de...620
Gjest vinterbrud Skrevet 9. september 2013 #39 Skrevet 9. september 2013 Jeg er ganske så skuffa nå,jeg er bekymret for hvordan landet blir med frp i regjering.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #40 Skrevet 9. september 2013 Privatisering. Lite solidaritet. Anonymous poster hash: 9ab47...524 Privatisering=mere solidaritet=bedre for de eldre. Anonymous poster hash: 33346...96c Privatisering=man skal tjene penger på det man nå ikke skal tjene penger på = dårligere og/eller dyrere tilbud Anonymous poster hash: 97f21...b98 Bedre tilbud og mindre køer! Anonymous poster hash: 476ab...a88 Hva med de som ikke har råd? Anonymous poster hash: 4951d...702 Høyre ønsker blandt annet løsninger for dette, egenandel for de med mindre inntekt. Uansett så svirrer ikke hele samfunnet rundt de uten penger, og vi kan ikke kun ta hensyn til de. Makan til egoistisk tankegang. Anonymous poster hash: 476ab...a88 Nå håper jeg du tuller. Egoistisk å tenke på de som ikke har så mye penger? Du syns ikke det er egoistisk å tenke på kun seg selv, sånn som du gjør? Anonymous poster hash: 97f21...b98 Det gjør jeg ikke. Les hva jeg skriver! Anonymous poster hash: 476ab...a88
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #41 Skrevet 9. september 2013 Jeg har sommerfugler i magen, og tenker på hvor bra dette blir Anonymous poster hash: 1bbd4...412 Ja ære være deg som faktisk ikke skjønner konsekvensen av dette...og faktisk tror dette bli veldig bra for landet vårt... Kommer nok ikke til å merke de store forandringene første året,men så kommer nedoverbakken og velferdstaten med VERDENS BESTE velferdsgoder er kraftig truet Lykke til! Anonymous poster hash: 0d99b...abc Ååå stakkar uvitende sjel som bare har hørt de sosialistiske partienes svartmaling av en blå regjering og svelger alt som god fisk. Les partiprogrammene så skal du se at det er ikke så ille som jensebass skal ha det til, han bare skremner sånne dumme sauer som deg fra å stemme på noen andre enn han selv vet du. Anonymous poster hash: cd4d3...99f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #42 Skrevet 9. september 2013 Privatisering. Lite solidaritet. Anonymous poster hash: 9ab47...524 Privatisering=mere solidaritet=bedre for de eldre. Anonymous poster hash: 33346...96c Privatisering=man skal tjene penger på det man nå ikke skal tjene penger på = dårligere og/eller dyrere tilbud Anonymous poster hash: 97f21...b98 Bedre tilbud og mindre køer! Anonymous poster hash: 476ab...a88 Hva med de som ikke har råd? Anonymous poster hash: 4951d...702 Høyre ønsker blandt annet løsninger for dette, egenandel for de med mindre inntekt. Uansett så svirrer ikke hele samfunnet rundt de uten penger, og vi kan ikke kun ta hensyn til de. Makan til egoistisk tankegang. Anonymous poster hash: 476ab...a88 Helt enig med deg. Slik utviklingen har vært her i landet skal vi bare fokusere på de fattige, på de ressursvake og de skolesvake. De som jobber, satser og faktisk klarer seg bra skal overhodet ikke ha noe fokus, det er faktisk ikke merkelig at det er en borgelig bølge som slår innover landet. Det er en grense for hvor lenge de som faktisk bidrar i samfunnet orker å ha kun fokus på de svake. Det må være lov å ønske å få igjen noe selv når man bidrar mye til samfunnet via skatt mm. Det har utviklet seg en sutrekultur blandt sosialistene da de nok er redde for å miste sine goder og faktisk måtte gjøre en innsats for å oppnå og få ting. Jeg sier ikke at vi ikke skal ha velferdsgoder for de som er svake, men vi kan da vel søren meg ikke bare tenke på dem heller! Anonymous poster hash: cbd35...6f6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #43 Skrevet 9. september 2013 Pinlig, men nå er det noe jeg ikke helt forstår.. Hvordan kan ap være det største partiet med flest mandater, men h vinner? Er det fordi de legger sammen h og frp? Mens de som samarbeider med ap er for små for å dra ap høyt nok? Jeg er for øvrig veldig lei for at det blir regjeringsskifte. Nervøs for hvordan det skal bli for oss som jobber de stedene der det er stor sjanse for privatisering. Anonymous poster hash: 3771a...895
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #44 Skrevet 9. september 2013 Uff ja, jeg håper bare de ikke rekker å ødelegge for mye på 4 år. Veldig glad for å se at de hvertfall er avhengig av Krf. Beste hadde vært om de var avhengig av både de og V. Vanne ut den blåblå siden mest mulig. Jeg tror de borgerlige kan få til noen ting som selv jeg kan tjene gode penger på, bare synd så mange kommer til å lide for det, det strider mot mitt verdigrunnlag å bli rikere bekostning av andre som ikke er like heldig. Akkurat nå kjenner jeg at større valgfrihet ifht fedrekvoten muligens er det eneste positive jeg kan komme på. Vi får håpe de ikke klarer å kjøre norsk økonomi så til de grader på ræv som jeg er redd for.. Anonymous poster hash: edaf0...e0f Håper også at de ikke "fucker" opp så mye..:-( Nå blir småkommuner nedlagt, oljepengene brukt opp, tror de kommer til å kjøre mye på trynet. Og det verste av alt, er jo at de som har lite penger nå, de får jo enda mindre penger! MEn de har stemt fram de blå i tro at de får mer penger! Nå tipper jeg renta øker, arb.ledigheten øker, og vi blir en del av Europas dystre land... Anonymous poster hash: af91e...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå