Gå til innhold

Dette blir jo helt KRISE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg tenker på valget.

Anonymous poster hash: 80fcf...5a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får og en litt urolig klump i magen.

Anonymous poster hash: 9ab47...524
Skrevet

Overhodet ikke, blir veldig bra :-)

Anonymous poster hash: cbd35...6f6
Skrevet

Jeg har sommerfugler i magen, og tenker på hvor bra dette blir :)

Anonymous poster hash: 1bbd4...412
Skrevet

Uff ja, jeg håper bare de ikke rekker å ødelegge for mye på 4 år.

Veldig glad for å se at de hvertfall er avhengig av Krf. Beste hadde vært om de var avhengig av både de og V. Vanne ut den blåblå siden mest mulig.

Jeg tror de borgerlige kan få til noen ting som selv jeg kan tjene gode penger på, bare synd så mange kommer til å lide for det, det strider mot mitt verdigrunnlag å bli rikere bekostning av andre som ikke er like heldig.

Akkurat nå kjenner jeg at større valgfrihet ifht fedrekvoten muligens er det eneste positive jeg kan komme på.

Vi får håpe de ikke klarer å kjøre norsk økonomi så til de grader på ræv som jeg er redd for..

Anonymous poster hash: edaf0...e0f
Skrevet

Det er jo bare 30% som er telt. Kan snu helt rundt enda.

Anonymous poster hash: 04533...264

Skrevet

Jeg er overbevist om at innen det har gått et år, så er de borgerlige partiene såpass uenige i en del saker at de må gi opp samarbeidet og ap++ får overta igjen.

Anonymous poster hash: 97f21...b98
Skrevet

Jeg er overbevist om at innen det har gått et år, så er de borgerlige partiene såpass uenige i en del saker at de må gi opp samarbeidet og ap++ får overta igjen.

Jeg håper du har rett.

Anonymous poster hash: d0357...b95

Skrevet

Jeg har aldri vært så spent noensinne.

Anonymous poster hash: 80fcf...5a6
Skrevet

Fantastisk om de må ha med krf og v i allefall (her er det bare å tøste seg med det man kan) Veldig stor forskjell på om det bare skulle vært frp og H. Dog, hvordan V og frp skal kunne sammarbeide om blant annet miljø og kultur er for meg mystisk.

Anonymous poster hash: 730cf...f1c
Skrevet

Det er en glede å se på valgvaken!! :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Spennende. Kjenner at faktum at Frp tross alt gjør det langt dårligere en fryktet gjør alt litt lettere å svelge ;)

Skrevet

Only God can save us now!

Anonymous poster hash: 4951d...702
Skrevet

Akkurat det tror jeg å! Helt overbevist om det!! Huff... dette var IKKE bra. Flaut!

Anonymous poster hash: 90f4a...09c

Skrevet

MDG er inne og det er jo veldig bra (klamre seg til alle halmstrå)!

Skrevet

Jeg blir kvalm av å tenke på FrP i regjering. Glad Hareide er der.

Skrevet

Hmmm utfra det hareide sa så kan det jo tenkes at det blir ap, KrF, sp og venstre i regjering. Blir spennende å se:)

Anonymous poster hash: b295f...c3d

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor deremener det skal være så ille med blå regjering. Kan noen fortelle meg konkret hva de mener er krise?

Anonymous poster hash: 476ab...a88

Skrevet

Hmmm utfra det hareide sa så kan det jo tenkes at det blir ap, KrF, sp og venstre i regjering. Blir spennende å se:)

Anonymous poster hash: b295f...c3d

What? Hva var det Hareide sa? Gi meg hååååp!

Skrevet

Privatisering. Lite solidaritet. 

Skrevet

Eneste som er synd at det ikke fleretallsregjering dannet av Høyre og Frp. DET hadde fått fart på ting det!

Anonymous poster hash: 75d31...6ff
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor deremener det skal være så ille med blå regjering. Kan noen fortelle meg konkret hva de mener er krise?

Anonymous poster hash: 476ab...a88

Frp i regjering kan ikke bli noe annet enn krise. Høyre og de andre partiene har jeg ikke panikk for, selv om jeg er mer enig med ap selv.

Skrevet

Tenker dere INGENTING på dyrevelferd? 

Anonymous poster hash: dea6c...cf8
Skrevet

Mange uvitende mennesker her inne ser jeg, eller en gjeng med hjemmeværende snyltere! Hvordan i all verden kan en være redd for ett parti?

Anonymous poster hash: 1ab1d...ad6

Skrevet

Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahaahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahahahahahhaahahahahahahahahahhaahhahahaahhahahahahaahhaahahhahaahhahaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 33346...96c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...