Gå til innhold

Digger de første valgresultatene! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir regjeringen blågrønn, så skal vi ikke gråte. Frykten er blåblå. 

Om fire år starter oppryddingen, med blågrønn blir jobben kanskje overkommelig, med blåblått blir jobben mye, mye verre.

Ja for du har jo fasiten på hva slags politikk som er den beste for Norge? Gleder meg til du blir motbevist!!!Anonymous poster hash: c48ec...6f1

Neida, jeg påberoper meg ingen fasit, men jeg klarer å se litt lenger enn nesa rekker, samtidig som jeg ser hva som skjer utenfor landets grenser. Dessuten kan jeg en del om nyere norsk historie og vet en del om hvem som har bragt landet vårt dit det er i dag; ett av verdens aller beste land å bo i, ett av verdens rikeste land og et land der solidaritet og fellesskap fremdeles står sterkt. Selv om egoismen er i ferd med å blende mange, etter min smak litt for mange.

Jajaja,ro deg ned nå. Du sier du kjenner nyere norsk historie? Du glemte kanskje det kapittelet om folketrygden da? Selve grunnstenen i det norske velferdssamfunnet. Dannet av en KRF'er, faktisk.

Vi vet alle at sosialistene påberoper seg retten til å ha fasiten på solidaritet, fellesskap og dugnadsånd. Men hvirdan kan dere vite dette så skråsikkert? Har de blå noengang fått prøve seg ordentlig? Og har de ikke hatt like mange gode forslag som de røde men som har blitt nedstemt fordi de røde alltid har hatt flertallet?

Anonymous poster hash: c48ec...6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...