Gå til innhold

Digger de første valgresultatene! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra! Håper på blågrønn regjering med kloke mennesker på plass! :)

Anonymous poster hash: 56446...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var jo bare en måling, slik som hver dag frem til nå.. resultatene har ikke kommet enda-..

Anonymous poster hash: b92a1...83a
Skrevet

Håper også på en blågrønn regjering! :)

Anonymous poster hash: 78021...7a2
Skrevet

Så bra! Håper på blågrønn regjering med kloke mennesker på plass! :)

Her også :D

Anonymous poster hash: 48656...9b9

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

blågrønn leder en del,tror det blir utskifting nå

Skrevet

Beklager. Jeg burde skrevet valgdagsmålingen, men jeg ble så revet med! :) Trenden viste jo i de små kommunene som var ferdige, så jeg tipper den valgdagsmålingen traff godt. :)

det var jo bare en måling, slik som hver dag frem til nå.. resultatene har ikke kommet enda-..

Skrevet

Beklager. Jeg burde skrevet valgdagsmålingen, men jeg ble så revet med! :) Trenden viste jo i de små kommunene som var ferdige, så jeg tipper den valgdagsmålingen traff godt. :)

Det er jo ikke måling de driver med nå, nå teller de stemmer.

Det foreløbige resultatet du ser nå er forhåndsstemmer som er telt opp...

Det endelige resultatet ser vi jo ikke før alle stemmer er telt, men det er altså det de driver med nå.

Anonymous poster hash: 78de2...f0b

Skrevet

Ææææh, kjenner jeg gruver meg om det blir blått....

Anonymous poster hash: 4946f...84d

Skrevet

DU er fornøyd nå, får se hvor fornøyd du er om 2 år.  Sikkert ikke noe mer å være fornøyd over om 2 år.   

Anonymous poster hash: 1e77f...675
Skrevet

DU er fornøyd nå, får se hvor fornøyd du er om 2 år.  Sikkert ikke noe mer å være fornøyd over om 2 år.    Anonymous poster hash: 1e77f...675

Om to år har vi vel bedre veier, fått fjernet bompengene, avskaffet nrklisensen, mindre skatt, dyktige og FAGLÆRTE lærere på alle trinn, bedre eldreomsorg og kortere helsekøer....

Og tenk at jeg stemte Ap. Godt alle samfunnsviterne fikk overmannet oss rødgrønne så vi "endelig kan få litt orden på tingene"

Skrevet

Folk som har stemt blått kommer til å ANGRE om 4 år, med mindre du er styrtrik, da skjønner jeg at du stemmer blått. Synd for Norge, det her :(

Anonymous poster hash: bef84...5b7
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Blir regjeringen blågrønn, så skal vi ikke gråte. Frykten er blåblå. 

Om fire år starter oppryddingen, med blågrønn blir jobben kanskje overkommelig, med blåblått blir jobben mye, mye verre. 

Skrevet

DU er fornøyd nå, får se hvor fornøyd du er om 2 år.  Sikkert ikke noe mer å være fornøyd over om 2 år.    Anonymous poster hash: 1e77f...675

Om to år har vi vel bedre veier, fått fjernet bompengene, avskaffet nrklisensen, mindre skatt, dyktige og FAGLÆRTE lærere på alle trinn, bedre eldreomsorg og kortere helsekøer....

Og tenk at jeg stemte Ap. Godt alle samfunnsviterne fikk overmannet oss rødgrønne så vi "endelig kan få litt orden på tingene"

Og når barna våre blir gamle så er pengesekken tom og Norge er i finanskrise...

Anonymous poster hash: 78de2...f0b

Skrevet

Ikke ta seieren på forskudd! Ikke umulig med ap, KrF, sp og venstre i regjering:)

Anonymous poster hash: f613b...b9e

Skrevet

Hadet Jens :)

Anonymous poster hash: 9f8c6...ecf

Skrevet

Ikke ta seieren på forskudd! Ikke umulig med ap, KrF, sp og venstre i regjering:)Anonymous poster hash: f613b...b9e

Sp og venstre går ikke i regjering sammen !!!

Skrevet

Dette er bare tragisk!! Skjønner ikke hva folk tenker med! Dere vet hva dere har, men ikke hva dere får! 

Anonymous poster hash: cd008...18f
Skrevet

Ikke ta seieren på forskudd! Ikke umulig med ap, KrF, sp og venstre i regjering:)Anonymous poster hash: f613b...b9e

Sp og venstre går ikke i regjering sammen !!!

Nei, dessverre. Det kunne gjort seg!

Anonymous poster hash: 84b7d...2fe

Skrevet

Nye ideer og bedre løsninger. :)

Skrevet

Om fire år starter oppryddingen, med blågrønn blir jobben kanskje overkommelig, med blåblått blir jobben mye, mye verre.

Ja for du har jo fasiten på hva slags politikk som er den beste for Norge? Gleder meg til du blir motbevist!!!

Anonymous poster hash: c48ec...6f1

Skrevet

Dette er bare tragisk!! Skjønner ikke hva folk tenker med! Dere vet hva dere har, men ikke hva dere får!

Anonymous poster hash: cd008...18f

Nei, dette er bare bra :)

Anonymous poster hash: 0ab31...dc7

Skrevet

Folk som har stemt blått kommer til å ANGRE om 4 år, med mindre du er styrtrik, da skjønner jeg at du stemmer blått. Synd for Norge, det her :(

Så enig så enig. Dette er virkelig trist. Nesten et sykdomstegn vil jeg si. En konsekvens av å ha det alt for bra og ikke vite å sette pris på det,men heller gamble for kanskje å få litt til,TIL MEG!! Svikte den flotte stødige regjeringen som med stødig hånd og full kontroll har skaffet oss dette fantastiske velferdsamfunnet vi lever i. Trist...:-) Folk skjønner det bare ikke..

Anonymous poster hash: bf01f...ac1

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ja for du har jo fasiten på hva slags politikk som er den beste for Norge? Gleder meg til du blir motbevist!!!

Neida, jeg påberoper meg ingen fasit, men jeg klarer å se litt lenger enn nesa rekker, samtidig som jeg ser hva som skjer utenfor landets grenser. Dessuten kan jeg en del om nyere norsk historie og vet en del om hvem som har bragt landet vårt dit det er i dag; ett av verdens aller beste land å bo i, ett av verdens rikeste land og et land der solidaritet og fellesskap fremdeles står sterkt. Selv om egoismen er i ferd med å blende mange, etter min smak litt for mange. 

Skrevet

Så enig så enig. Dette er virkelig trist. Nesten et sykdomstegn vil jeg si. En konsekvens av å ha det alt for bra og ikke vite å sette pris på det,men heller gamble for kanskje å få litt til,TIL MEG!! Svikte den flotte stødige regjeringen som med stødig hånd og full kontroll har skaffet oss dette fantastiske velferdsamfunnet vi lever i. Trist...:-) Folk skjønner det bare ikke..

Anonymous poster hash: bf01f...ac1

Dere AP'ere er så utrolig forhåndsdømmende! Dere tror dere vet alt om en person bare fordi personen stemmer blått. Det er trist i grunn :)

Anonymous poster hash: 0ab31...dc7

Skrevet

Folk som har stemt blått kommer til å ANGRE om 4 år, med mindre du er styrtrik, da skjønner jeg at du stemmer blått. Synd for Norge, det her :(Anonymous poster hash: bef84...5b7

Så enig så enig. Dette er virkelig trist. Nesten et sykdomstegn vil jeg si. En konsekvens av å ha det alt for bra og ikke vite å sette pris på det,men heller gamble for kanskje å få litt til,TIL MEG!! Svikte den flotte stødige regjeringen som med stødig hånd og full kontroll har skaffet oss dette fantastiske velferdsamfunnet vi lever i. Trist...:-) Folk skjønner det bare ikke..Anonymous poster hash: bf01f...ac1

Så det kan ikke hende at folk stemmer blått av annen grunn enn skattelette og billig sprit? Det kan ikke ha noe med at man ønsker en effektivisering av samfunnet, at byråkratiseringen må ta slutt snart, at vi trenger oppgradering av politi, rettsvesen og militæret, at landet trenger en stødigere hånd å ledes av enn veike Jens?

Ikke vær så akråsikker på ting du ikke har greie på du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...