Gå til innhold

Har du stemt? Og hva stemte du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

FrP selvfølgelig :)

Anonymous poster hash: 0127e...0eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig stemte jeg. De som ikke gjorde det kan gå i skammekroken og lese litt historie.  Jeg stemte Arbeiderpartiet.   Anonymous poster hash: 77596...85a

Dei som stemmer blank da. Tror du skallese historie.

Anonymous poster hash: 50b8d...edc

De som stemmer blankt, har jo faktisk stemt!  :angry:  :blink:

Stemte De Grønne her!

Anonymous poster hash: a1066...dbd

Skrevet

KrF.

Anonymous poster hash: 1530a...607
Skrevet

Frp

Anonymous poster hash: 05537...495
Skrevet

FrP

Anonymous poster hash: 3211c...bf9

Skrevet

Jeg stemte Ap, og hvis det blir borgelig regjering nå så burde dere skamme dere som har stemt det, tror ikke dere forstår hva som faktisk kommer til å skje om de kommer til makten! Uvitende og domme, sier bare jeg!

Anonymous poster hash: 42189...e29
Skrevet

Har stemt ja til velferdsstaten og nei til OL

Skrevet

Jeg stemte Ap, og hvis det blir borgelig regjering nå så burde dere skamme dere som har stemt det, tror ikke dere forstår hva som faktisk kommer til å skje om de kommer til makten! Uvitende og domme, sier bare jeg!

Nei ærlig talt, hva med å respektere at folk har ulike prioriteringer, ulike ønsker og hjertesaker? En sånn uttalelse som du kommer med her, blir faktisk bare for dumt.

Skrevet

Nei ærlig talt, hva med å respektere at folk har ulike prioriteringer, ulike ønsker og hjertesaker? En sånn uttalelse som du kommer med her, blir faktisk bare for dumt.
Enig med deg!

Anonymous poster hash: 3211c...bf9

Skrevet

Skamme oss faktisk! Haha! Stemmer selvsagt høyre

Skrevet

Har for første gang i mitt liv stemt ap - fordi jeg mener at økt privatisering har lite i helsevesen og skole å gjøre. Se på Sverige, der mister de sine lokale tilbud fordi de private aktørene ikke tjener nok penger ,og stenger døra, samtidig som det offentlige er lagt ned fordi det private alternativet vant anbudsrunden... 

Anonymous poster hash: 48099...821
Skrevet

Stemte KrF

Anonymous poster hash: d0127...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...