Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Jeg hadde en gang en ide om hva jeg ønsket i en mann- men etter 7 år i et mer og mer dysfynksjonelt forhold med deprimert mann så vet jeg ikke lenger hva jeg kan forvente. Det er vel mer enn det å ikke slå hverandre og ikke snakke stygt til hverandre. Mannen mener vi har det godt, vi er jo ikke slemme med hverandre. Og det er det.... Anonymous poster hash: 8ece6...fd0
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Det kan jeg ikke svare deg på. Jeg har aldri hatt et normalt forhold, til en normal mann, så jeg er singel den dag i dag Anonymous poster hash: 0affa...e47
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Et normalt forhold og en normal mann er per definisjon det som gjør at DU føler deg normal og glad, både i forholdet og at mannen føles normal ut for deg.Alle forhold er unike, alle menn er forskjellige. Samme er damer. Vi matcher forskjellige mennesker. Min mann føles kanskje ikke normal ut for nabodamen, men han føles normal ut for meg. Anonymous poster hash: 8adfc...d45
Optatium Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Jeg syns jeg har ett normalt forhold til en normal mann. Vi krangler av og til, diskuterer flere ganger i uka, har passe med sex (som er bra), ler mye, finner på ting sammen, snakker sammen til middag, og kysser flere ganger daglig. Samtidig syns jeg det er godt når han tar en kveld med gutta og jeg får litt "fri", og jeg syns det er godt at jeg har mer ferie enn han (er lærer), slik at jeg får gjort endel hjemme. Jeg er iallefall fornøyd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg ønsker en mann som står på for seg og familien. Han prioriterer i hovedsak familien, men tar seg også tid for egen pleie. Han liker å være med familien, han kan lytte og diskutere uten å bli sint hvis han er uenig. Han strekker seg langt for familien, han er omtenksom og støttende for sin partner, han liker å glede familien. Han liker å være med barna dine, tilbringe tid med dem, lytte til dem. Har lyst til å lære dem om livet fra sitt ståsted. Han er positiv i samtale med familien og andre. Han roser barna og det de kan. Han tror ikke han er Guds gave til menneskeheten. Ser ikke på andre eller barna som dumme sauer. Liker å utfordre seg selv og være et godt menneske. Jeg yter 110% for familien- og forventer ikke mer av andre enn jeg kan klare selv. Jeg liker å gjøre min partner glad, med de små ting i hverdagen. Og setter pris på det samme tilbake. Kanskje jeg er urealistisk. Anonymous poster hash: 8ece6...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå