Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Mannen min er på jobb i kveld, men var hjemme i en pause for å spise. Da lånte han bort adgangskortet til toåringen. Når han etter 3 kvarter skal dra igjen er jeg oppe og legger unger. Hører såvidt han roper om hvor kortet er, men jeg kan jo ikke rope ned igjen når jeg prøver å roe ungene. Når jeg kommer ned sier jeg at jeg tror hun slengte det fea seg midt på golvet. Joda, der lå det. Så forsvinner han ut døra med et 'hold kjeft' når jeg sier han får passe på tingene sine selv. Så kommer jeg ut i stua. Da har har revet sofaputene (de vi sitter på) ut på golvet og latt de ligge... Hva synes dere om at en voksen mann holder på slik? Anonymous poster hash: 580e1...61a
N.N Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 At han ikkje er ein vaksen mann, er det første eg tenkte...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Han får slutte å gi adgangs kortet sitt til barna da vet du. Om han ikke kan holde styr på det selv. Anonymous poster hash: d982f...1af
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Jeg tenker at toåringen har mer vett enn ham.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 At han var stresset, men hvis han ikke ringer innen to timer og unnskylder seg, så er han en umoden "mann". Anonymous poster hash: 29a31...7fe
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Jeg ville kastet husnøkkelen i skallen hans. Anonymous poster hash: 213c7...622
beibilykke Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 At han var j***** stresset og muligens har litt av et temperament. Men om han ikke kan si type "beklager for at jeg var så sur før jeg dro i dag og at stresset mitt gikk utover deg, unnskyld" da er han en barnslig dust og bør få seg en lærepenge
sugmeiføet! Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Jeg hadde redd opp til han på sofaen og skrevet en lapp med teksten: Når du blir voksen er du velkommen inn på soverommet igjen!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 Putene er en ting, men aldri i verden om jeg hadde funnet meg i at mannen min sa "hold kjeft" til meg og gikk! Anonymous poster hash: 592c2...c6d
N.N Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Eg håpar verkeleg at alt eg leser her inne ikkje er representativt for snittet av alle forhald i Noreg. For da forstår eg godt kvifor statistikkane mtp skilsmissar/brudd er så katastrofalt høge som dei er... :-( Diverre fryktar eg at det er representativt...
Nettie+jentungen Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Jeg hadde redd opp til han på sofaen og skrevet en lapp med teksten: Når du blir voksen er du velkommen inn på soverommet igjen! Tror kanskje jeg hadde gjort det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå