Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Er dere AP-velgere? Har inntrykk av at det det er dere som er mest sneversynte og fordømmende. Si gjerne at jeg tar feil. (Stemmer ikke FrP selv, men synes folk skal stemme det de selv ønsker uten å bli rakket ned på). Anonymous poster hash: b1f07...074
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Stemmer i mitt tilfelle ja. Stemmer Ap og kan ikke, om jeg så legger all velvilje til, unngå å tenke mitt om FrP-velgere. Anonymous poster hash: 23366...beb
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 De er de mest fordømmende hvertfall. Alle som ikke stemmer ap er dum. Jeg er bedre enn deg holdninger noe som er veldig motstridende.., Anonymous poster hash: bcb37...1b5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Det er vel alment kjent at den typiske FrPer Er redd utlendinger Røyker Lav utdannelse Ofte er naver Misunnelig på de som har mer enn dem (gode jobber, hus, bil) Anonymous poster hash: b1b17...565
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 For å være helt ærlig så tror jeg det er likt begge veier. Ap og Frp har helt ulikt verdisyn og menneskesyn. Jeg rakker ikke ned på mennesker som stemmer Frp, men jeg tenker mitt og har naturlig nok ingen nære venner som stemmer Frp. Vi ser rett og slett ulikt på livet! Anonymous poster hash: a79a5...1f3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Nei, er ikkje AP-veljar. Anonymous poster hash: 16d5b...283
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Nope, stemmer høyre, men for å være ærlig så vurderer jeg ap i tilfelle FrP og høyre slår seg sammen. Alle skal få stemme det de vil (vi er jo heldigvis et demokrati), men jeg er sterkt imot selv (som jeg også heldigvis har rett til...) Anonymous poster hash: 0eb4c...e9b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Herregud, jeg som trodde at DIB/BIM var et sted med mange hyggelige folk. Har i alle fall endret det synet under denne valgkampen. La nå folk få stemme det de selv vil, uten å bli hetset for det. Om DU har behov for å slenge dritt om hva andre velger, da er det vel DU selv som har et problem! Anonymous poster hash: d6d6e...71c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 De er de mest fordømmende hvertfall. Alle som ikke stemmer ap er dum. Jeg er bedre enn deg holdninger noe som er veldig motstridende..,Anonymous poster hash: bcb37...1b5 Alle som ikke stemmer Ap er ikke dumme, bare de som stemmer FrP. Anonymous poster hash: 23366...beb
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 De som fordømmer og trakasserer FrP-velgere virker mindre begavet. Det samme gjelder alle som trakasserer de som stemmer annerledes enn seg. Det er primitivt, stupid og litt skremmende at de som gjør dette tilsynelatende anser seg selv som oppegående med et godt menneskesyn. Anonymous poster hash: 7b1eb...bcd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Det er vel alment kjent at den typiske FrPer Er redd utlendinger Røyker Lav utdannelse Ofte er naver Misunnelig på de som har mer enn dem (gode jobber, hus, bil) Anonymous poster hash: b1b17...565 Jeg elsker Frp , er ikke redd utlendinger , ene ungen min er halvt utlending tilogmed. Har aldri røkt en sigarett , Har god , høy utdannelse , Har aldri vært naver , fordi om det er idiotisk å kalle noen , vi får jo alle penger fra nav. Har alle goder , så er ikke misunnelig på noen ! Mange av mine nærmeste stemmer Frp , og de er omtrent som meg. Så da tar du nok feil Anonymous poster hash: 8646b...e21
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #12 Skrevet 9. september 2013 Stemmer ikke ap, men tenker mitt om de som stemmer FrP Anonymous poster hash: 23e4f...79c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #13 Skrevet 9. september 2013 Det er vel alment kjent at den typiske FrPerEr redd utlendingerRøykerLav utdannelseOfte er naverMisunnelig på de som har mer enn dem (gode jobber, hus, bil)Anonymous poster hash: b1b17...565 Jeg elsker Frp , er ikke redd utlendinger , ene ungen min er halvt utlending tilogmed.Har aldri røkt en sigarett , Har god , høy utdannelse , Har aldri vært naver , fordi om det er idiotisk å kalle noen , vi får jo alle penger fra nav.Har alle goder , så er ikke misunnelig på noen !Mange av mine nærmeste stemmer Frp , og de er omtrent som meg.Så da tar du nok feil Anonymous poster hash: 8646b...e21 Dette beviser jo bare at man kan være heldig her i landet uten å nødvendigvis være så smart Å ha klart å ta en utdanning og få seg en jobb her i landet er virklig ingen bragd. Anonymous poster hash: 23366...beb
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #14 Skrevet 9. september 2013 Jeg rakker ikke ned på FrPere, men jeg respekterer dem ikke :-p Jeg har ikke FrPere i min omgangskrets, og jeg mener (uten å rakke ned på). at de som stemmer FrP ikke er i stand til å se utover sitt umiddelbare behov for mer i egen lomme - på bekostning av sine barns framtid. Jeg bare fatter og begriper ikke at noen vil sine barn så vondt, bre for ¨slippe unna noen avgifter. Mye vil ha mer! Jeg er ikke APer. Anonymous poster hash: 46177...106
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #15 Skrevet 9. september 2013 Jeg rakker ikke ned på FrPere, men jeg respekterer dem ikke :-p Jeg har ikke FrPere i min omgangskrets, og jeg mener (uten å rakke ned på). at de som stemmer FrP ikke er i stand til å se utover sitt umiddelbare behov for mer i egen lomme - på bekostning av sine barns framtid. Jeg bare fatter og begriper ikke at noen vil sine barn så vondt, bre for ¨slippe unna noen avgifter. Mye vil ha mer! Jeg er ikke APer. Anonymous poster hash: 46177...106 stemmer FrP ENE OG ALENE for å få strammet inn innvandringen her i landet. Som holder på å gå over stokk og stein.. Og hovedgrunnen til det er at jeg vil BESKYTTE barna mine mot all den kriminaliteten og jævligheten som kommer med mange av dem, de får enten integreres i vår kultur eller holde seg unna.. de får i alle fall respektere vårt land med våre regler, religion og holdninger. Kan ikke SKJØNNE at du ikke vil barna dine bedre det, enn å ende opp som det nye USA, uten noe særegen kultur og med kriminalitet til 1000.. Jeg er enig med høyre på de fleste punkter, men stemmer FrP i år fordi regjeringen trenger noen som sitter å trekker i tråden når det kommer til bl.a innvandring. Bruk heller mer ressurser på dem som allerede er her, send heller nødhjelp ned til landet dem bor i. Vi kan ikke ta inn alle her i dette lille landet vårt ! noen, ja, og da vil jeg ha dem som kan oppføre seg og jobbe. Finnes de også, det vet jeg jo . Så ja, håper FrP kommer i regjering -VINNE gjør de aldri, men de trengs for å dra i visse tråder. Og jeg er langt fra rasist osv, man kan ikke bli kalt det hver gang en tør å stå frem og si at vi vil verne om norsk kultur og beskytte landet mot pakk og fanteri.. for det er mye av det de driver med ! Min beste venninne er utenlandsk, men mer enn vel integrert i samfunnet og er det beste menneske jeg vet om. Hun er helt enig og stemmer FrP selv.. Anonymous poster hash: 8e6d6...587
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #16 Skrevet 9. september 2013 Det er vel alment kjent at den typiske FrPer Er redd utlendinger Røyker Lav utdannelse Ofte er naver Misunnelig på de som har mer enn dem (gode jobber, hus, bil) Anonymous poster hash: b1b17...565 Jaha?? Jeg stemmer FrP . Har god jobb, Har utdannelse Eier stort hus, To biler Motorsykkel Hytte med sjøen Har mer enn nok penger Og naver ikke. Så hvem skal jeg være misunnelig på da? Anonymous poster hash: 5115c...36c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Det er vel alment kjent at den typiske FrPer Er redd utlendinger Røyker Lav utdannelse Ofte er naver Misunnelig på de som har mer enn dem (gode jobber, hus, bil) Anonymous poster hash: b1b17...565 Jaha?? Jeg stemmer FrP . Har god jobb, Har utdannelse Eier stort hus, To biler Motorsykkel Hytte med sjøen Har mer enn nok penger Og naver ikke. Så hvem skal jeg være misunnelig på da? Anonymous poster hash: 5115c...36c Jeg glemte å legge til at jeg aldri har røykt i hele mitt liv. Og er ikke redd utlendinger. Anonymous poster hash: 5115c...36c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Jeg rakker ikke ned på FrPere, men jeg respekterer dem ikke :-p Jeg har ikke FrPere i min omgangskrets, og jeg mener (uten å rakke ned på). at de som stemmer FrP ikke er i stand til å se utover sitt umiddelbare behov for mer i egen lomme - på bekostning av sine barns framtid. Jeg bare fatter og begriper ikke at noen vil sine barn så vondt, bre for ¨slippe unna noen avgifter. Mye vil ha mer! Jeg er ikke APer. Anonymous poster hash: 46177...106 De respekterer sikkert ikke deg heller... Brødhue! Anonymous poster hash: d6d6e...71c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Jeg rakker ikke ned på FrPere, men jeg respekterer dem ikke :-p Jeg har ikke FrPere i min omgangskrets, og jeg mener (uten å rakke ned på). at de som stemmer FrP ikke er i stand til å se utover sitt umiddelbare behov for mer i egen lomme - på bekostning av sine barns framtid. Jeg bare fatter og begriper ikke at noen vil sine barn så vondt, bre for ¨slippe unna noen avgifter. Mye vil ha mer! Jeg er ikke APer. Anonymous poster hash: 46177...106 De respekterer sikkert ikke deg heller... Brødhue! Anonymous poster hash: d6d6e...71c Sikkert ikke, iom at de mangler innsikt/selvinnsikt til å se hvor destruktiv politikken til FrP er. Da vil jeg heller ha respekt fra mennesker med evne til å se litt mer utenfor sin egen navle. Anonymous poster hash: 46177...106
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #20 Skrevet 9. september 2013 Jeg stemmer venstre selv. Ja, jeg har en del fordommer mot Frp velgere. I mitt hode er de enten dumme som brød og går fem på de populære enkeltsakene til Frp; alkohol, innvandring ol. Eller så er de ekstremt egoistiske, uten tanke for sin neste, bare ute etter å øke sin egen formue.. Jeg vil ikke ha amerikanske tilstander her i landet, der man må betale skyhøye forsikringspremier for å få tilstrekkelig legehjelp uten å gå personlig konkurs. Det er dessverre i den retningen Frp vil dra oss. Anonymous poster hash: 0871b...fa6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #21 Skrevet 9. september 2013 Herregud for en god gjeng med ekte idioter enkelte av dere er! hva er greien med å hele tiden måtte forsvare valget man tar? Er dere så usikker på dere selv?? Kan ikke naboen få lov å stemme frem FrP om han vil, mens du tar AP? skjønner virkelig ikke problemet altså. Makan til voksen oppførsel! Anonymous poster hash: 1cb32...806
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #22 Skrevet 9. september 2013 Jeg rakker ikke ned på FrPere, men jeg respekterer dem ikke :-p Jeg har ikke FrPere i min omgangskrets, og jeg mener (uten å rakke ned på). at de som stemmer FrP ikke er i stand til å se utover sitt umiddelbare behov for mer i egen lomme - på bekostning av sine barns framtid. Jeg bare fatter og begriper ikke at noen vil sine barn så vondt, bre for ¨slippe unna noen avgifter. Mye vil ha mer! Jeg er ikke APer. Anonymous poster hash: 46177...106 De respekterer sikkert ikke deg heller... Brødhue! Anonymous poster hash: d6d6e...71c Sikkert ikke, iom at de mangler innsikt/selvinnsikt til å se hvor destruktiv politikken til FrP er. Da vil jeg heller ha respekt fra mennesker med evne til å se litt mer utenfor sin egen navle. Anonymous poster hash: 46177...106 Selv om DU mener at Frp har dårlig politikk, vil det da si at ALLE bør mene det samme? Ta innvandringspolitikken f.eks - nå sto det på VG sist I DAG, at det var utlendinger som sto bak alle voldtektene i Oslo. Hva sier det deg? At det kanskje burde være en strengere innvandringspolitikk i dette landet? Hvis DET er viktig for deg, er FrP et godt parti å stemme. Ærlig talt, klarer du ikke å respektere andre for det de selv mener, så er det du som har et problem. Og forresten tar jeg ikke alle utlendinger "under samme kam", for det finnes mange flotte mennesker i dette landet som er utlendinger. Anonymous poster hash: d6d6e...71c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #23 Skrevet 9. september 2013 Jeg dømmer ingen velgere! Alle har stemmerett, og heldigvis benytter mangen seg av den. De jeg har mistet respekten for, er de som ikke stemmer! Om man stemmer ap, sv eller FrP må være opp til hver enkelt! Jeg tar utgangspunkt i de sakene som angår meg og mine, og stemmer der etter Mangen her inne finner alltid noe/ noen å hakke på, og ja da er dere en av de jeg ikke respekterer! Så det så!! Anonymous poster hash: d8724...01a
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #24 Skrevet 9. september 2013 Er dere AP-velgere? Har inntrykk av at det det er dere som er mest sneversynte og fordømmende. Si gjerne at jeg tar feil. (Stemmer ikke FrP selv, men synes folk skal stemme det de selv ønsker uten å bli rakket ned på).Anonymous poster hash: b1f07...074 Dritter i kva andre stemmer men stemmer du ikkje blir du rakka på. og att på må dei rakke på dei som stemmer Frp. Forteller kor domme ein kan vere. Anonymous poster hash: 08f0d...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå