Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Anonymous poster hash: 486db...db0
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Få ræven opp av sofaen og gjør din borgerplikt!! Anonymous poster hash: 7efeb...9e0
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Jeg, er sengeliggende og kommer meg ikke til stemmelokalet. Anonymous poster hash: 3224a...35d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Vi har stemmerett ikke stemmeplikt! Skal ikke stemme. Er sengeliggende, og kommer meg ikke til lokalet for å stemme, for meg er det viktigrer å beholde liv og helse, enn å stemme på partier jeg ikke er enig med i, for meg, viktige saker. Flott at mange stemmer, men synes faktisk at de som av en eller annen grunn lar vær å stemme, skal få lov til det uten å bli hundset. Det kan være mange årsaker til at man ikke stemmer, så får folk synes de er gode eller ikke... Igjen det er stemmerett vi har, ikke plikt... Anonymous poster hash: 50835...760
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg har ikke stemmerett, så nei jeg skal ikke stemme. Men hadde jeg fått lov, hadde jeg selvfølgelig gjort det. Anonymous poster hash: 53728...1a4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Har ikke stemmerett. Utenlandsk statsborger. Anonymous poster hash: 25c68...77e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Folk dør for å kunne stemme. Alt kan løses med hjelp og bistand. Det er en plikt. Anonymous poster hash: 8fd42...73f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Kan de som sitter i fengsel stemme? Anonymous poster hash: 55fe1...7c5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 Vi har stemmerett ikke stemmeplikt! Skal ikke stemme. Er sengeliggende, og kommer meg ikke til lokalet for å stemme, for meg er det viktigrer å beholde liv og helse, enn å stemme på partier jeg ikke er enig med i, for meg, viktige saker. Flott at mange stemmer, men synes faktisk at de som av en eller annen grunn lar vær å stemme, skal få lov til det uten å bli hundset. Det kan være mange årsaker til at man ikke stemmer, så får folk synes de er gode eller ikke... Igjen det er stemmerett vi har, ikke plikt... Anonymous poster hash: 50835...760 Mange årsaker til ikke å stemme faktisk...ja det var en jævla dårlig unnskyldning!!! Da skal ikke du klage ett eneste sekund de neste 4 årene fordi du ikke har rett til å klage når du ikke gidder å bruke stemmeretten/STEMMEPLIKTEN din..!!!!!! Herregud så åndssvakt!Det går faktisk an å stemme på forhånd og i noen m´kommuner kan du stemme på nett,du vet det?Eller har du en fantastisk dårlig unnskyldning da også?? Anonymous poster hash: 6490e...067
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Kan de som sitter i fengsel stemme? Anonymous poster hash: 55fe1...7c5 Selvfølgelig kan de det
Gilette Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Har ikke stemmerett til stortingsvalget men hadde jeg hatt det så hadde jeg stemt. Det er tross alt en borgerplikt.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #12 Skrevet 9. september 2013 Strengt tatt er det vel ei borgerplikt å stemme? Anonymous poster hash: 27844...01f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #13 Skrevet 9. september 2013 Strengt tatt er det vel ei borgerplikt å stemme? Anonymous poster hash: 27844...01f Det tror ikke HI iallefall...Men så er hun helt på jordet også da... Anonymous poster hash: 6490e...067
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #14 Skrevet 9. september 2013 Strengt tatt er det vel ei borgerplikt å stemme?Anonymous poster hash: 27844...01f Det tror ikke HI iallefall...Men så er hun helt på jordet også da... Anonymous poster hash: 6490e...067 Trur ikkje det var HI som påpeikte at det ikkje er noko plikt å stemme, altså... Anonymous poster hash: 27844...01f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #15 Skrevet 9. september 2013 Har ikke stemmerett. Utenlandsk statsborger. Anonymous poster hash: 25c68...77e men dersom du har bodd her i over 3 år så kan du stemme uansett.... men du har kanskje ikke bodd her så lenge? Anonymous poster hash: ad04f...658
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #16 Skrevet 9. september 2013 Har bedre ting å gjøre. ... Anonymous poster hash: 2967d...4da
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Har ikke stemmerett. Utenlandsk statsborger. Anonymous poster hash: 25c68...77e men dersom du har bodd her i over 3 år så kan du stemme uansett.... men du har kanskje ikke bodd her så lenge? Anonymous poster hash: ad04f...658 Det gjelder kun ved kommunevalg. For å stemme ved stortingsvalget, må man være norsk statsborger. Intet unntak.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Voldsomt så opphetet det ble her da... Jeg har tenkt og tenkt (vippet mellom to partier). Og endelig har jeg bestemt meg men så ble jeg jammen skikkelig syk i går med 39,5 i feber (har enda). Det betyr at jeg for første gang siden jeg ble 18 år ikke får avgitt min stemme. Kommer meg rett og slett ikke opp av sengen. Prøvde med paracet og ibux (doble doser), men det hjalp ennå ikke... En time igjen til lokalet stenger så nå har jeg kastet inn håndkle. Veldig kjipt i grunnen! Anonymous poster hash: cb285...92c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Voldsomt så opphetet det ble her da... Jeg har tenkt og tenkt (vippet mellom to partier). Og endelig har jeg bestemt meg men så ble jeg jammen skikkelig syk i går med 39,5 i feber (har enda). Det betyr at jeg for første gang siden jeg ble 18 år ikke får avgitt min stemme. Kommer meg rett og slett ikke opp av sengen. Prøvde med paracet og ibux (doble doser), men det hjalp ennå ikke... En time igjen til lokalet stenger så nå har jeg kastet inn håndkle. Veldig kjipt i grunnen! Anonymous poster hash: cb285...92c Jeg dro meg ned til valglokalet med gips på foten, går med krykker. Ble utskrevet fra sykehuset i går ettermiddag, ble operert på fredag pga bruddet i foten,verker noe helt jævlig. I tillegg hadde jeg med meg 2 små på 1,5 og 3år. Har man lyst å stemme så får man det til.! Anonymous poster hash: 7efeb...9e0
Von Hertelhofen Skrevet 9. september 2013 #20 Skrevet 9. september 2013 Få ræven opp av sofaen og gjør din borgerplikt!! Anonymous poster hash: 7efeb...9e0 Det er ikke en plikt, det er et privilegium.
Gilette Skrevet 10. september 2013 #21 Skrevet 10. september 2013 Har ikke stemmerett. Utenlandsk statsborger.Anonymous poster hash: 25c68...77e men dersom du har bodd her i over 3 år så kan du stemme uansett.... men du har kanskje ikke bodd her så lenge? Anonymous poster hash: ad04f...658 Beklager men det er ikke helt korrekt. Kan stemme på lokalvalgene men all den tid jeg ikke vil gi opp mitt statsborgerskap i mitt moderland har jeg ikke stemmerett på stortingsvalg. Stemmer når det er valg i moderlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå