Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #26 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Fordi mange av oss føler den ikke fungerer. Min familie er ikke A4, derfor passer ikke den rødgrønne regjeringen for oss. Anonymous poster hash: 11415...cd7 He he der traff du spikeren på hodet. "Passer ikke for oss" det er nemlig gjennomgangstanken til en høgrevelger. Det gjelder kun meg,oss og det som er innenfor mitt hagegjerde. Resten av verden og samfunnet ellers driter vi i. Meg og mitt. Må bare flire for det er så karakteristisk.Men nå ser jeg at jeg er på feil vake - så bye bye Anonymous poster hash: 21044...87b Dessuten så svirrer ikke hele samfunnet og alle menneskene i det rundt de svakeste, som du kanskje mener det skal. Anonymous poster hash: 77a64...917
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #27 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Fordi mange av oss føler den ikke fungerer. Min familie er ikke A4, derfor passer ikke den rødgrønne regjeringen for oss. Anonymous poster hash: 11415...cd7 He he der traff du spikeren på hodet. "Passer ikke for oss" det er nemlig gjennomgangstanken til en høgrevelger. Det gjelder kun meg,oss og det som er innenfor mitt hagegjerde. Resten av verden og samfunnet ellers driter vi i. Meg og mitt. Må bare flire for det er så karakteristisk.Men nå ser jeg at jeg er på feil vake - så bye bye Anonymous poster hash: 21044...87b Dessuten så svirrer ikke hele samfunnet og alle menneskene i det rundt de svakeste, som du kanskje mener det skal. Anonymous poster hash: 77a64...917
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #28 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Fordi mange av oss føler den ikke fungerer. Min familie er ikke A4, derfor passer ikke den rødgrønne regjeringen for oss. Anonymous poster hash: 11415...cd7 He he der traff du spikeren på hodet. "Passer ikke for oss" det er nemlig gjennomgangstanken til en høgrevelger. Det gjelder kun meg,oss og det som er innenfor mitt hagegjerde. Resten av verden og samfunnet ellers driter vi i. Meg og mitt. Må bare flire for det er så karakteristisk.Men nå ser jeg at jeg er på feil vake - så bye bye Anonymous poster hash: 21044...87b Dessuten så svirrer ikke hele samfunnet og alle menneskene i det rundt de svakeste, som du kanskje mener det skal. Anonymous poster hash: 77a64...917
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #29 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Fordi mange av oss føler den ikke fungerer. Min familie er ikke A4, derfor passer ikke den rødgrønne regjeringen for oss. Anonymous poster hash: 11415...cd7 He he der traff du spikeren på hodet. "Passer ikke for oss" det er nemlig gjennomgangstanken til en høgrevelger. Det gjelder kun meg,oss og det som er innenfor mitt hagegjerde. Resten av verden og samfunnet ellers driter vi i. Meg og mitt. Må bare flire for det er så karakteristisk.Men nå ser jeg at jeg er på feil vake - så bye bye Anonymous poster hash: 21044...87b Dessuten så svirrer ikke hele samfunnet og alle menneskene i det rundt de svakeste, som du kanskje mener det skal. Anonymous poster hash: 77a64...917
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #30 Skrevet 9. september 2013 Jeg stemte gult, og håper på en BLÅ seier! Anonymous poster hash: 75be8...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå