Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Her kan det vakes, men det skrives kun med blått altså. Er du rød får du lage deg din egen lille tapervake. Anonymous poster hash: 12cc9...4c0
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Her kan det vakes, men det skrives kun med blått altså. Er du rød får du lage deg din egen lille tapervake. Anonymous poster hash: 12cc9...4c0 Får vi lov å skrive med blågrønt? Anonymous poster hash: 11415...cd7
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Heia Kjell Magne Bondevik<3 Anonymous poster hash: b3bb6...9fc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52
Gjest Anybody Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Funger jo for folk flest, men det er jo fint med satsning mer på h er enkelt også? Muliggjøre ideer og drømmer? Det er lett om du er en av "gjengen" men har du en gründer ide eller er entreprenør er det neimen ikke lett med AP i regjering. Syntes også noe er en smule feil når det er Værre på gamlehjem enn i fengsel og når man må betale skatt av son pensjon som man tross alt har skattet av før.. Eiendomsskatt er jeg heller ikke for.. Straffebetale for de som faktisk eier? Ja jøss!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Fordi mange av oss føler den ikke fungerer. Min familie er ikke A4, derfor passer ikke den rødgrønne regjeringen for oss. Anonymous poster hash: 11415...cd7
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Fikk veldig sterkt inntrykk av at du ikke var invitert.... Jeg synes ikke at regeringen fungerer, det begynner å bli skremmede korrupt og skal man jobbe innen politikk nå til dags må man ha "partiboka i orden" som man sa i gamle dager, det er for meg et sykdomstegn med symptom på at man har sittet for lenge med makta. Det er alltid rom for forbedring og hvem vet, om fire år så kan det være at vinden blåser andre veien igjen å da! Da kan du komme innom å belære oss litt om hvor dumme vi var... Anonymous poster hash: c06f9...f6b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Fungerer? For deg kanskje. Noen må selge barndomshjemmet sitt som de har arvet fordi de ikke har råd til arveavgiften. Noen må legge ned bedrifter som på sikt kunne sørget for flere arbeidsplasser fordi de ikke har råd til å holde det gående på grunn av høye skatter og avgifter. Noen får faktisk ikke utdanningen de kunne fått fordi de ikke passer inn i denne A4-boksen som alle liksom skal passe inn i. Nei, nå synes jeg det er på tide med forandring. Håper noen andre får prøvd seg. Heldige de som har det helt fantastisk, men det finnes faktisk mennesker her i landet også som faktisk møter problemer. Alle har det ikke FOR godt. Anonymous poster hash: 370de...862
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Den fungerer ikke, den overlever på oljen Anonymous poster hash: fb3fa...4f5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Blir en spennende kveld, i alle fall for oss blå men jeg tror vi klarer å slå den sittende regjeringen. Anonymous poster hash: 3cf11...2fa
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #12 Skrevet 9. september 2013 Heia Olav Thon<3 er 99,99% sikker på at han vinner valget å blir vår nye president:) Anonymous poster hash: b3bb6...9fc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #13 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Fikk veldig sterkt inntrykk av at du ikke var invitert.... Jeg synes ikke at regeringen fungerer, det begynner å bli skremmede korrupt og skal man jobbe innen politikk nå til dags må man ha "partiboka i orden" som man sa i gamle dager, det er for meg et sykdomstegn med symptom på at man har sittet for lenge med makta. Det er alltid rom for forbedring og hvem vet, om fire år så kan det være at vinden blåser andre veien igjen å da! Da kan du komme innom å belære oss litt om hvor dumme vi var... Anonymous poster hash: c06f9...f6b Ja jøss, når de blå har fått kjørt landet i grøfta... Problemet er bare at det blir en helv**** ryddejobb, en ryddejobb som ikke akkurat er unnagjort i en håndvending. Det tar lengre tid å bygge opp enn å rive ned. Anonymous poster hash: 39e64...a7c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #14 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Mye som ikke fungerer også du, greit å endre litt på det Anonymous poster hash: 77a64...917
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #15 Skrevet 9. september 2013 Heia Erna!!! Anonymous poster hash: 1b792...7b2
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #16 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Fikk veldig sterkt inntrykk av at du ikke var invitert.... Jeg synes ikke at regeringen fungerer, det begynner å bli skremmede korrupt og skal man jobbe innen politikk nå til dags må man ha "partiboka i orden" som man sa i gamle dager, det er for meg et sykdomstegn med symptom på at man har sittet for lenge med makta. Det er alltid rom for forbedring og hvem vet, om fire år så kan det være at vinden blåser andre veien igjen å da! Da kan du komme innom å belære oss litt om hvor dumme vi var... Anonymous poster hash: c06f9...f6b Ja jøss, når de blå har fått kjørt landet i grøfta... Problemet er bare at det blir en helv**** ryddejobb, en ryddejobb som ikke akkurat er unnagjort i en håndvending. Det tar lengre tid å bygge opp enn å rive ned. Anonymous poster hash: 39e64...a7c Dersom du virkelig tror at de blå kommer til å rive ned landet er du mindre intellegent. Anonymous poster hash: 77a64...917
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Heia Erna!!! Anonymous poster hash: 1b792...7b2 Heia Rannveig Heitmann som statsminister!! Anonymous poster hash: b3bb6...9fc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Nå får jeg ikke til å skrive med blått fra mobilen; Men det er faktisk ikke slik at andre land tenker dette. Noen kanskje. Men de hadde aldri i verden godtatt å betale halve lønna si i skatt, 25 % av alt de kjøper i avgifter til staten eller 75% av prisen på en bil i avgifter. De hadde kokt over av sinne over barnehagementaliteten de rødgrønne fører! Anonymous poster hash: 3539b...167
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Heia Erna!!! Anonymous poster hash: 1b792...7b2 Heia Rannveig Heitmann som statsminister!! Anonymous poster hash: b3bb6...9fc Terje Søviknes som barneminister og Knut Haavik som kulturminister Anonymous poster hash: 2a6ad...5ea
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #20 Skrevet 9. september 2013 Heia Heia Anonymous poster hash: 12cc9...4c0
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #21 Skrevet 9. september 2013 Go Erna !!! Anonymous poster hash: 127a6...a09
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #22 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Ja det er helt sykt... Vi har ikke det miste peiling på hvor UTROLIG godt og hvor ufattelig heldige vi er... Bortskjemte sutrebarn som bare får og får,og aldri blir fornøyd..vil bare ha mer og klarer ikke sette pris på noe av det vi har. Kaste vekk en regjering med 100% kontroll og med all æren for at vi har det som vi har det.. Vi behøver faktisk en nedgangsperiode der økonomien strammer seg til og handlingsfriheten krymper..først da vil vi våkne og se HVA VI HADDE. Kos dere med seieren alle blå. Anonymous poster hash: 21044...87b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #23 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Ja det er helt sykt... Vi har ikke det miste peiling på hvor UTROLIG godt og hvor ufattelig heldige vi er... Bortskjemte sutrebarn som bare får og får,og aldri blir fornøyd..vil bare ha mer og klarer ikke sette pris på noe av det vi har. Kaste vekk en regjering med 100% kontroll og med all æren for at vi har det som vi har det.. Vi behøver faktisk en nedgangsperiode der økonomien strammer seg til og handlingsfriheten krymper..først da vil vi våkne og se HVA VI HADDE. Kos dere med seieren alle blå. Anonymous poster hash: 21044...87b Skjerp deg, du har misset poenget fullstendig! Anonymous poster hash: 77a64...917
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #24 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Fordi mange av oss føler den ikke fungerer. Min familie er ikke A4, derfor passer ikke den rødgrønne regjeringen for oss. Anonymous poster hash: 11415...cd7 He he der traff du spikeren på hodet. "Passer ikke for oss" det er nemlig gjennomgangstanken til en høgrevelger. Det gjelder kun meg,oss og det som er innenfor mitt hagegjerde. Resten av verden og samfunnet ellers driter vi i. Meg og mitt. Må bare flire for det er så karakteristisk. Men nå ser jeg at jeg er på feil vake - så bye bye Anonymous poster hash: 21044...87b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #25 Skrevet 9. september 2013 Som alle andre land i verden lurer på: Hvorfor i alle dager skal man bytte ut en regjering som faktisk fungerer?! Nordmenn har fått det FOR godt, og vil bare bytte ut regjeringen for å "ha det litt morro"... Skammelig. Anonymous poster hash: 587a0...d52 Fordi mange av oss føler den ikke fungerer. Min familie er ikke A4, derfor passer ikke den rødgrønne regjeringen for oss. Anonymous poster hash: 11415...cd7 He he der traff du spikeren på hodet. "Passer ikke for oss" det er nemlig gjennomgangstanken til en høgrevelger. Det gjelder kun meg,oss og det som er innenfor mitt hagegjerde. Resten av verden og samfunnet ellers driter vi i. Meg og mitt. Må bare flire for det er så karakteristisk.Men nå ser jeg at jeg er på feil vake - så bye bye Anonymous poster hash: 21044...87b Alle stemmer jo etter hva som passer for seg selv. Jeg finner ihvertfall ikke ett parti jeg er uenig med og stemmer på de, det blir for dumt Anonymous poster hash: 77a64...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå