Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Kan man i uke 10 ta en graviditetstest som blir positiv med svak strek (sterkere strek på tidligere tester), men alt er greit fordi? Jeg var hos legen i dag og fikk høre hjertelyd (uke 12) og da bør jeg vel kunne slappe av og tro på at alt er greit? Takk for svar! Anonymous poster hash: 7de12...2f7
Tilith Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Hvis du tok en test i uke 10, og nå er i uke 12 og har hørt hjertelyd er nok alt i skjønneste orden gratulerer
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Hvis du tok en test i uke 10, og nå er i uke 12 og har hørt hjertelyd er nok alt i skjønneste orden gratulerer Takk! Jeg trenger bare at noen sier det Anonymous poster hash: 7de12...2f7
Tilith Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Hvis du tok en test i uke 10, og nå er i uke 12 og har hørt hjertelyd er nok alt i skjønneste orden gratulerer Takk! Jeg trenger bare at noen sier det Anonymous poster hash: 7de12...2f7 Vet akkurat hvordan det er, ikke mange uker siden jeg var der selv bekymrer meg forsatt.. Men det tror jeg gjelder alle helt til babyen er trygt ute
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Hvis du tok en test i uke 10, og nå er i uke 12 og har hørt hjertelyd er nok alt i skjønneste orden gratulerer Takk! Jeg trenger bare at noen sier det Anonymous poster hash: 7de12...2f7 Vet akkurat hvordan det er, ikke mange uker siden jeg var der selv bekymrer meg forsatt.. Men det tror jeg gjelder alle helt til babyen er trygt ute Ja, det virker sånn. Hører flere si det, at de var bekymret gjennom hele graviditeten. Det er vel fordi vi ønsker det så mye Anonymous poster hash: 7de12...2f7
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Hvis du tok en test i uke 10, og nå er i uke 12 og har hørt hjertelyd er nok alt i skjønneste orden gratulerer Takk! Jeg trenger bare at noen sier det Anonymous poster hash: 7de12...2f7 Vet akkurat hvordan det er, ikke mange uker siden jeg var der selv bekymrer meg forsatt.. Men det tror jeg gjelder alle helt til babyen er trygt ute Ja, det virker sånn. Hører flere si det, at de var bekymret gjennom hele graviditeten. Det er vel fordi vi ønsker det så mye Anonymous poster hash: 7de12...2f7 Bekymringer ja, de kommer og hår gjennom hele svangerskapet og fortsetter når barna er født! Det er en del av pakka med å ha barn! Anonymous poster hash: 6f9a1...2fb
HH80 Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Sannsynligheten for at det nå går bra er sikkert 99% : ) men du kommer til å bekymre deg uansett ! Jeg er i uke 25 og bekymrer meg fortsatt !! Men det går som regel bra : ))
Dailis Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Jeg fikk de bekymringene for 14 år siden når jeg ble gravid med første, og de er der enda. Baksiden av medaljen ved ha barn man elsker over alt på denne jord er konstant bekymring. Men man vender seg jo til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå