Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 ...og finner følgende chat med en gammel venninne "ble litt nysgerrig på bildet du nesten viste meg sist :-)"..... "hva sier kona til det da...?" Ikke noen annen avslutning.. tror de kommuniserer via dropbox.. What to do? Litt rystet kan man si. Han er slett ikke en drittsekk ellers og trodde vi hadde det bra på alle områder men... føler dette ikke er noe jeg kan ta opp med en venninnw heller, da jeg er litt flau over snokingen... Anonymous poster hash: fe9aa...841
Mamma_til_2 Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Da må du enten la det gå eller ta det opp med typen din og ta de eventuelle konsekvenser soningen din får!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 At du snoker på pcen hans har ingenting å si når det er sånt du finner. Da hadde du grunn til det, syns jeg. Ta det opp med ham, kanskje er det bare en uskyldig flørt, kanskje det handler om å trenge bekreftelse (som vi jo alle gjør i blant) Anonymous poster hash: 183f6...896
ble-mor-i-fjor Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Takk for svar... får vel se det litt an og pøse på med bekreftelse..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Hadde jeg tatt opp med en gang, hadde ikke akseptert at han gjør ting bak min rygg som han ikke hadde likt om jeg hadde gjort...... Anonymous poster hash: 8d474...e1c
ble-mor-i-fjor Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Ja egentlig er det mest fornuftig å konfrontere kanskje... Få det ut av verden. Eller det gjør ting verre. Kverner konstant på dette siden jeg fant det.. æsj altså..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Du er naiv om du ikke tror han er utro eller i det minste sender dirty bilder av seg selv til henne. Og da har han mest sansynlig også fått dirty bilder av henne. Uakseptabelt. Ta det opp med han! Anonymous poster hash: b4655...063
ble-mor-i-fjor Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Tror de har sendt bilder..ikke vært fysisk utro. Så da er jo sjansen ganske stor for at det også kan skje. Han vet utmerket godt at jeg ikke godtar slike ting, da vi tidligere har snakket om hva om/tenk hvis.. Så ikke naiv men gruer meg til å innrømme at jeg har snoka. Det han gjør er verst men..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 Ta det opp med han.. Jeg fant bilder fra når x'n hadde vært på guttetur. Han var tydelig full på bildene, men holdt rundt ei anna jente.. Kan si at han fikk et helvete, og jeg fant aldri noe slikt resten av tiden vi var sammen.. Anonymous poster hash: 15b29...62b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Dumt at du glemte å huke av anonymknappen etter innlegget ditt da. Anonymous poster hash: 7a3cb...01d
studVest Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Dumt at du glemte å huke av anonymknappen etter innlegget ditt da. Anonymous poster hash: 7a3cb...01d Tenker denne kommentaren var til stor hjelp og trøst..!
Tired mama Skrevet 9. september 2013 #12 Skrevet 9. september 2013 (endret) Dumt at du glemte å huke av anonymknappen etter innlegget ditt da. Anonymous poster hash: 7a3cb...01d Det har vel ikke så mye å si vel? Det nicket der er like anonymt som "Anonym". Ingen klarer vel å gjenkjenne henne etter å ha lagt ut hele tre innlegg? Endret 9. september 2013 av Tired mama
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #13 Skrevet 9. september 2013 . Anonymous poster hash: 9591c...a92
Frokens Skrevet 9. september 2013 #14 Skrevet 9. september 2013 Snakk med han. Skjønner at det er vondt å innrømme at du har snoket, og han kommer nok til å syntes det har vært urettferdig. Men jeg skjønner at du gjorde det om du var mistenksom Uansett, snakk med han. Han har Mer riktig svar enn du kan få av forummedlemmer.
ble-mor-i-fjor Skrevet 10. september 2013 #15 Skrevet 10. september 2013 Da er han konfrontert.. prøvde å nekte først, at det ikke var "personlige" bilder. Nå er han også lei seg. Sier at han vært teit, at han ikke tenkte på at jeg ikke ville like det, at han ikke skal gjøre det mer..hvordan bygge opp min tillit og selvfølelse igjen da tro...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 ...og finner følgende chat med en gammel venninne "ble litt nysgerrig på bildet du nesten viste meg sist :-)"..... "hva sier kona til det da...?" Ikke noen annen avslutning.. tror de kommuniserer via dropbox.. What to do? Litt rystet kan man si. Han er slett ikke en drittsekk ellers og trodde vi hadde det bra på alle områder men... føler dette ikke er noe jeg kan ta opp med en venninnw heller, da jeg er litt flau over snokingen... Anonymous poster hash: fe9aa...841 ...og finner følgende chat med en gammel venninne "ble litt nysgerrig på bildet du nesten viste meg sist :-)"..... "hva sier kona til det da...?" Ikke noen annen avslutning.. tror de kommuniserer via dropbox.. What to do? Litt rystet kan man si. Han er slett ikke en drittsekk ellers og trodde vi hadde det bra på alle områder men... føler dette ikke er noe jeg kan ta opp med en venninnw heller, da jeg er litt flau over snokingen... Anonymous poster hash: fe9aa...841 Jeg hadde skrevet tilbake og bedt HENNE sende et bilde av seg selv jeg...hadde jeg fått det hadde jeg heller tatt det derifra. Anonymous poster hash: 1cde8...21a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 Han kommer nok ikke til og gi seg, så ta det opp. Er jo en grunn sikkert til at du snoket. Dårlig gjordt av han... Anonymous poster hash: 9b82b...f57
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #18 Skrevet 11. september 2013 Da er han konfrontert.. prøvde å nekte først, at det ikke var "personlige" bilder. Nå er han også lei seg. Sier at han vært teit, at han ikke tenkte på at jeg ikke ville like det, at han ikke skal gjøre det mer..hvordan bygge opp min tillit og selvfølelse igjen da tro... Hva slags bilder var det egentlig snakk om? Anonymous poster hash: 9591c...a92
Frokens Skrevet 11. september 2013 #19 Skrevet 11. september 2013 At han ikke tenkte på at du ikke ville like det? Det var en lame unnskyldning, hvorfor holde det skjult om han trodd det var i orden for deg?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #20 Skrevet 12. september 2013 . Anonymous poster hash: 9591c...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå