Gå til innhold

Mannen er blitt så kontrollerende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som går av mannen. Han er blitt skikkelig kontrollerende. Han har aldri likt at jeg er ute med venner eller slikt. Men nå tar det helt av. Om jeg skal på butikken feks får jeg melding om hvor jeg blir av om det går noen minutter ekstra...skal jeg fylle bensin ringer han når han mener jeg burde vært hjemme og er dritsur. Jeg går rundt og er redd for å bruke for lang tid for han klikker jo. Drar jeg å trener etter ungene er i seng er han forbanna når jeg kommer hjem.

Hva pokker??

Anonymous poster hash: 3f47d...7f3

Videoannonse
Annonse
Gjest FinogFjong
Skrevet

Du må vurdere om du kan vurdere å ha det sånn. Dersom du kan det, må du ta høyde for at han vil bli mer og mer krevende i sin kontroll. Dersom du er komfortabel med det, gjør du ingenting.

...eller du forteller han rolig og kontrollert at du ikke finner deg i oppførselen hans, og at du forventer at han skjerper seg, kraftig, om ikke vil det få konsekvenser. Og så må du holde på de konsekvensene. Kommer du med tomme trusler, kommer du nemlig ingen vei.

Skrevet

Sånn kan du ikke ha det. Du må rett og slett spørre om årsaken til at han er slik.hva er en redd for!? At noe skal skje deg, at du er utro!? Har han noe å skjule selv? Du må fortelle han at slik orker du ikke å leve livet ditt. Og om han ikke stoler på deg og det ikke er en reell grunn for det må han skjerpe seg eller pakke å dra!!

Skrevet

Jeg tipper han er utro selv.. :(

Anonymous poster hash: f78bf...843

Skrevet

Ville sjekka lista over hva som kjennetegner psykopater. Virker veldig som han kan ha litt slike trekk ut i fra det du skriver. Det tar jo gjerne litt tid før disse sidene kommer frem. 

Anonymous poster hash: 61e1c...d57
Skrevet

Jeg tipper han er utro selv.. :(

Anonymous poster hash: f78bf...843

Samme var min første tanke.. 

Man mistenker andre først når man har noe å skjule selv.. 

Utover det heller jeg litt mot psykopat-tendenser..

Snakk med han

Anonymous poster hash: 015a2...4b6

Skrevet

Høres ikke bra ut. Samme erfaring for en vennine av meg som skilles nå. Der tror jeg det handlet om at han ville ha kontroll.

Hvis han ikke har vært sånn før så er det jo håp. Spør hvorfor han gjør dette - og forklar hvordan du opplever det.

Ingen orker jo å leve med det der i lengden.

Anonymous poster hash: 0af79...c69

Skrevet

Han er utro mot deg...

Anonymous poster hash: 4e54a...ebf

Skrevet

Det er ikke normalt, det er psykelig. Om det er ekstrem sjalusi, kontrollbehov eller hva det er vet jeg ikke, men det er ikke normal oppførsel i et forhold mellom to voksne mennesker som er i full stand til å ta vare på seg selv.

Du kan rett og slett ikke ha det sånn, og det må du fortelle han. Det er ikke meningen man skal gå rundt å ha en klump i magen av angst for å irritere partneren sin hele tiden, det er ikke et trygt og stabilt forhold.

Anonymous poster hash: 1ba41...43c
Skrevet

Begynn å gjøre det samme med han og se hvordan han reagerer.

Skrevet

Min første tanke var også at han er/nesten har vært utro.

På seg selv kjenner man andre vet du...

Anonymous poster hash: 161e6...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...