Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Fått beskjed om at baby ligger i tverrleie og at det er snakk om å forsøke å snu babyen før fødsel.. Noen med erfaringer? Fikk ingen informasjon og kjenner jeg blir engstelig bare ved tanken... Anonymous poster hash: 33988...e87
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Nesten ingen som gjør dette lenger. Risikofylt og ofte nytteløst. Si nei takk. Dette bestemmer du selv. Anonymous poster hash: 6b77b...542
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Her jeg jobber ( middels stort sykehus) vet jeg om flere som har gjort det med hell. De sjekker barnet underveis, mengden fostervann osv. De er veldig forsiktige. Ville heller gjort det enn å kastet meg på sectio. Hadde en sectiopas i forrige uke som blødde 4 l. Ene gynekologen som jobber her vendte barnet sitt og fødte vaginalt. Spør gynekologen, ikke hør på de som bare har erfaring fra historier fra gata inne her. Be om dokumentasjon feks. Anonymous poster hash: baaa5...491
Flopsy Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Takk for svar begge to! er isåfall snakk om sykehuset i Elverum her da i den grad det er av betydning. Gjorde jo selvsagt generaltabbe ved å søke litt info på google og kom frem til svært få positive ting der. Men takk for svar.. Skal be om mer informasjon fra gynekolog.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Søk opp spinning babies på youtube. Der finner du en video med ei gravid dame som er treningsinstruktør. Hun viser kjempelette øvelser for å snu babyen selv. Hu har snudd alle sine 3 med de øvelsene og det er mange som har kommentert under at de også greide det. Jeg er på dag 3 med øvelser og kjenner allerede at noe har skjedd. Anonymous poster hash: 04d69...2c2
LilleBamBam+EnTil Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Gikk helt ok. Var ikke vondt, ble gjort av to overleger med spesialkompetanse. Men ikke vellykket pga deformert livmor......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå