Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Det har nemnlig jeg Skummelt som fy. Ikm idag igrunnen. Har hatt murringer/stikkinger/småkramper siden 5 dpo. Idag er tappen høy, hard og lukket. MEN bare negative BT!! :/ Har bestilt CB som kommer om et par dager, håper på positivt da, om ikke TR er kommet Anonymous poster hash: 55c8e...b09
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Ja, fredag. Har mange symptomer, men så analyserer jeg alt dithen også;-) lykke til! Dette er vår 3. pp:-) Anonymous poster hash: bd37b...834
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Hva betyr IKM og alle de andre forkortingene? Anonymous poster hash: 003ca...e15
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Jepp, jeg hadde på lørdag. Men negativ test Anonymous poster hash: 5f4e2...67d
<3 2G <3 Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Hva betyr IKM og alle de andre forkortingene? Anonymous poster hash: 003ca...e15 Ikke kommende mens Bt- billigtester Tr- tante rød
Light of my life Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Jeg har i morgen, men tok en BT på søndag som ikke viste antydning til strek så her ikke mye håp. Uansett tester jeg nok igjen i morgen tidlig dersom mensen ikke har dukket opp.
pip pip Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 (endret) Hva betyr IKM og alle de andre forkortingene? Anonymous poster hash: 003ca...e15 Ikke kommende mens Bt- billigtester Tr- tante rød haha takk, dette ble plutselig litt gresk for meg også Jeg satser på IKM i November ååhh det er så lenge til Endret 9. september 2013 av ~Prinsesse Fiona~
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Ikm var på fredag! Positiv bt torsdag, bekreftet gravid med cb digital idag!! ;D Anonymous poster hash: 8a7b3...a1b
<3 2G <3 Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 Hva betyr IKM og alle de andre forkortingene? Anonymous poster hash: 003ca...e15 Ikke kommende mensBt- billigtester Tr- tante rød haha takk, dette ble plutselig litt gresk for meg også Jeg satser på IKM i November ååhh det er så lenge til Det skal finnes en liste over alle forkortelser her en plass. Husker ikke om det er 1. Tri eller prøvere.
pip pip Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Hva betyr IKM og alle de andre forkortingene? Anonymous poster hash: 003ca...e15 Ikke kommende mensBt- billigtester Tr- tante rød haha takk, dette ble plutselig litt gresk for meg også Jeg satser på IKM i November ååhh det er så lenge til Det skal finnes en liste over alle forkortelser her en plass. Husker ikke om det er 1. Tri eller prøvere. Ja, jeg husker å ha sett den jeg og, da jeg var gravid med førstemann. Var ikke jeg som spurte her, men følte meg litt grønn da jeg leste innlegget så var veldig glad for at jeg fant svaret på forkortelsene litt lenger ned. Men takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå