Gå til innhold

hvorfor vente til i dag med å stemme...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare skjønner det ikke..

hvorfor stå i kø i dag, i stedet for å forhåndsstemme

Anonymous poster hash: 4aa38...791
Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg stemte i dag og sto ikke i kø i et minutt.

Det hele var nok over på 3 min totalt. Gikk helt greit, det altså.

Så hvorfor stresse med å forhåndsstemme når man kan gjøre det i ro og fred på valgdagen?

Bare skjønner det ikke!

Skrevet (endret)

For min del er det enklere da valglokalet er rett ved siden av. Mens der vi kunne forhåndsstemme lå mer knotete til. Gidder ikke å ta bilen ens ærend for å stemme. Lete etter parkering og gå rundt og dille med bekkenløsning.

Dessuten bestemte jeg meg i dag for hvem jeg ville stemme på. Jeg har vinglet lenge mellom to partier.

Edit: det var ingen kø. 4-5 ledige avlukker og flere ledige folk som kunne sjekke leg.

Endret av Fae
Skrevet

Spiller det noen rolle når man stemmer så lenge man stemmer da?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Men samtidig: Hvorfor stresse med det på valgdagen, når man kan forhåndsstemme ;) Bare for å være litt håpløs på det her..

Neida, alt etter når det passer hver enkelt mener jeg, men synes man bør benytte muligheten så fort man har den, istedenfor å sitte på valgdagen og ikke få gitt sin stemme.. Her forhåndsstemte jeg, siden jeg hadde en mistanke om at det kunne bli et problem for meg i dag.

Skrevet

Noe av sjarmen med å stemme er jo å gjøre det på valgdagen sammen med halve nabolaget i den lokale gymsalen da.. :)

Anonymous poster hash: 61fdc...ec5
Skrevet

Noe av sjarmen med å stemme er jo å gjøre det på valgdagen sammen med halve nabolaget i den lokale gymsalen da.. :)

Anonymous poster hash: 61fdc...ec5

Akkurat det jeg skulle skrive også;)

Skrevet

Fordi det er så koselig. Stillte opp til åpningstid og fikk hilst på alle bygdas pensjonister. Flere av dem anser jeg som venner. :) Desuten er det ikke mye kø her. Hadde vel en før meg da jeg gikk inn. Her går man en og en bak et skjermbrett for å hente valgseddelen. Avlukket er kun for de som vil gjøre endringer, noe få gjør.

Skrevet

Ingen kø her.-)

Skrevet

Null kø eller stress med å stemme i dag. Kunne bare gå rett inn, levere og gå på knapt 2 minutter :) Hadde ikke helt bestemt meg tidligere, så da ventet jeg like gjerne til jeg var sikker.

Skrevet

Jeg stemte i dag, og det var jo nesten bare jeg og samboeren der inne. Vi har vært på ferie, derfor passet det ikke før i dag.

Anonymous poster hash: 1f98f...225
Skrevet

Mindre kø enn der vi forhåndsstemmer og lettere å komme seg til. Var ikke et menneske der da jeg var innom tidligere, kom en gjeng da jeg gikk. Tok meg et par min :)

Anonymous poster hash: bad80...b7e

Skrevet

Ingen kø her her heller, og ikke noe stress. Har god tid i dag også, noe jeg visste på forhånd, så jeg så ingen grunn til å forhåndsstemme.

Anonymous poster hash: d8ec2...be1
Skrevet

Jeg syns det er mye mer høytidelig å stemme på valgdagen, er en spesiell stemning over det hele da.
Jeg sto heller ikke i noen kø...

Skrevet

Ingen kø her heller! Midt i Oslo. Og jeg bestemte meg ikke før jeg faktisk stod der med listene i hånda. :)

Skrevet

Jeg stemmer på valgdagen da det gir mye, mye mindre arbeid for valgfungsjonærene.

Anonymous poster hash: 39e86...0e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...