Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Frp vil avskaffe kulturskolen!! http://www.nrk.no/rogaland/frp-vil-avskaffe-kulturskolen-1.3260586 "- Det vi håper å oppnå, er å få mer ut av midlene til kulturtilbud. Ikke bruke alt på lønn, men bruke pengene til innkjøp av instrumenter. Vi har sikkert idrettsmiljø som trenger utstyr. Bil og motormiljø for eksempel. Så det er sikkert mye å bruke pengene på. - Når vi får det til å fungere, vil kulturskolen utfases, og bli erstattet av et rikt kulturtilbud. Vi har tro på at det vil bli både større og mer omfang på det tilbudet, avslutter Halleland" Dette er hårreisende etter min mening! Anonymous poster hash: d2940...668
ellen-propellen Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 (endret) Det er ett av de gode tilbudene som forsvinner med FrP Endret 9. september 2013 av ellen-propellen
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Jeg ler herfra og til evigheten.... For en idiot! Desverre er ikke alle i Frp like store idioter...ellers så hadde de nok ikke fått så mange stemmer... Men at de ser på kultur som å rave litt rai rai på en fotballkamp er vel ikke en overraskelse? Anonymous poster hash: c4469...2c2
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Jøss!!! Vil FrP avskaffe et tilbud som alle kan ta del i uavhengig av størrelsen på lommeboka??? Hadde jeg aldri trodd om dem!!! Anonymous poster hash: d5fe5...21b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Har dere lest artiklen? De ønsker ikke å avskaffe kulturskolen . De ønsker å minske lønnsutgifter ved å drifte kulturskolen og drifte på dugnad slik at pengene istede kan gå til utstyr .. Anonymous poster hash: 0aef5...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå