Pixie85 Skrevet 9. september 2013 #1 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har relativ stabil syklus, men det er ikke uvanlig at jeg kan ha syklus lengde alt fra 24-30. Dog pleier den å være på 26-28. Ofte har jeg veldig lite blod før den ordentlige mensen starter. Denne gangen har vært litt spesiell, men samtidig ikke så veldig uvanlig. Fikk mensen, men var ikke veldig mye blod. Brukte tampong og den var blodig, men ikke full ved skift. Det varierer fra gang til gang hvor mye jeg blør, men oftest har jeg mye blod. Trodde jeg var ferdig etter 4 dager, og gikk uten tampong, men det kom fortsatt blod ved toalettbesøk. Nå har det gått 12 dager og jeg blør fortsatt ved toalettbesøk. Kommer svært lite eller ingen ting i trusa, men når jeg tørker meg er det en god del blod på papiret. Det jeg lurer på da er hvordan blir det med eggløsningen når man har mens så lenge. Jeg skal jo egentlig ha eggløsning når som helst, men det skjer vel ikke under menstrasjon? Blir eggløsningen forskyvet ved langvarig mens?Erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144079312-uregelmessige-sykluser-og-lange-menstrasjoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå