Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 1,5 år med prøvetid blir vi nå henvist av min gyn til ivf. Vi har begge tatt forberedende blodprøver for å teste blant annet hepatitt og HIV. Når gyn mottar svarene sender hun henvisningen, noe jeg vil tro nettopp har blitt gjort. 

Hvor lang tid kan vi vente oss å måtte vente nå? 
Og hva er neste steg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ble henvist i mai og fikk brev i juni om at den var mottatt på rikshospitalet. Etter dettr har jeg tatt to blodprøver amh og en som skulle tas på dag 2-3 i syklusen. Legen har sett på dette og venter i disse dager på brev om forsamtale:) men hvor lenge det er til samtalen vet jeg ikke.

er ganske utålmodig i grunn....

Skrevet

Vi gikk privat først, der tok det ca 6 uker fra vi hadde sendt brev til vi fikk time til første samtale. Så var det å vente på at kroppen min var klar til å begynne. Etter ett mislykket forsøk sendte legen på Aleris henvisning til det offentlige (Riksen tror jeg). Dette var i begynnelsen av juni. Etter ca 1 mnd fikk vi brev om at henvisningen er under behandling. Etter det har vi ikke hørt noe, men jeg er igang med nytt forsøk privat og får vite på fredag om jeg er gravid eller ikke :)

Skrevet

Etter 1,5 år med prøvetid blir vi nå henvist av min gyn til ivf. Vi har begge tatt forberedende blodprøver for å teste blant annet hepatitt og HIV. Når gyn mottar svarene sender hun henvisningen, noe jeg vil tro nettopp har blitt gjort. 

Hvor lang tid kan vi vente oss å måtte vente nå? 

Og hva er neste steg?

Vår søknad ble sendt i november -10 og vi ble innkalt til forsamtale i februar. Oppstart på mens i april og jeg var gravid i mai. Og da var det jo juleferie imellom.

Skrevet

Takk for svar! Hvordan fungerer dette med forsamtale? Hva blir vi spurt om osv?

Hva koster det å gå privat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...