Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Får man kjøpt hostesaft til babyer? Sønnen her på 5 1/2mnd er blitt så snørrette og hoster skikkelig,kan høres ut som slim i halsen. Bruker dråper i nesa men aner ikke hva jg kan gjøre med hostinga. Hoster verst om natta og når han blir varm(når vi triller tur nå har vi litt ekstra klær på) .. Noen tips ??? Anonymous poster hash: ae5e2...f46
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 barn under 1år skal ikke ha hostesaft. Ta opp ryggen i sengen litt (legg bøker eller et eller annet under bena i hode enden. ) Han trenger ikke å bli for varm da, er jo bare å ta mindre klær på, sørge for god lufting Anonymous poster hash: 698f7...063
Appelsinpiken Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Hør med legen om du kan gi solvipect. Det har jeg gjort med stort hell med mine
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Ingen vits og bygge opp senga da han ligger urolig og plutselig ligger han i fotenden. Føler jeg må ha ungen min jakke og lue ute nå,er sol ute ja,men her blåser det ute stort sett og jeg vil ikke ha ørebetennelse o.l. Da skal jeg ta og ringe legen og høre tenker jeg Anonymous poster hash: ae5e2...f46
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Hør med legen. Ene barnet her foikk resept på hostesaft fra 9 mnd under en ekstrem forkjølelsesperiode. Men ikke gi noe før du har snakket med lege. Anonymous poster hash: c9c95...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå