Gå til innhold

I dag går de trofaste AP-velgerne til urnene! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frem til nå har vi sett resultater av skolevalg, ungdom som har forhåndsvalgt, preget av løfter om mindre skatt og bortfall av nynorskkarakter, og sikkert en del utenlandsreisende som har stemt før de reiste ut av Norge for inspeksjon av sin utenlandsbedrift, folk som driter i Norge og kun tenker på sin egen inntekt. Erna fryder seg sikkert.

Men i dag går de trofaste AP-velgerne til urnene, de som staut står i Norge og ønsker en bedre fremtid for våre unge, og som ønsker å trygge grunnlaget for familier og sikre et økt innenlands næringsliv. De som ønsker å videreformidle og videreutvikle den fornuftige og inkluderende politikken våre forfedre kjempet så hardt for. I dag stemmer vi!

Gleder meg til valgvaken i kveld! :D

Anonymous poster hash: 2a4d9...21b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og alle vi andre som også stemmer, bare ikke på AP. Vi får se utover kvelden da, hvem det er flest av.

Anonymous poster hash: 62c5d...e43
Gjest Anonymbruker85
Skrevet

er 100% sikker på at det blir BLÅ seier i kveld :) dem som stemmer på de røde,ser virkelig ikke at de har klart svært lite av det de har lovt og det har gått mye utover eldre

Skrevet

Nettopp, det er de som stemmer AP, de trofaste velgerne. De som alltid har, og alltid kommer til å stemme AP uavhengig av politikken.

Anonymous poster hash: e8aac...57f
Skrevet

Jeg tror faktisk at de fleste vanevelgerne er døde nå altså. Jeg er sosialist selv og skifter ikke ideologi fordi man har hatt en mindre produktivt regjering de siste årene. Jeg er uenig i verdiene de borgerlige partiene tufter sin politikk på.

Anonymous poster hash: 81163...355

Skrevet

Jeg tror faktisk at de fleste vanevelgerne er døde nå altså. Jeg er sosialist selv og skifter ikke ideologi fordi man har hatt en mindre produktivt regjering de siste årene. Jeg er uenig i verdiene de borgerlige partiene tufter sin politikk på.

Der tar du nok grundig feil!

Skrevet

Eventuelt så ta du grundig feil, eller mangler forståelse for hvilke grunnlag folk har for å stemme.

Skrevet

Eventuelt så ta du grundig feil, eller mangler forståelse for hvilke grunnlag folk har for å stemme.

Jeg jobber med dette, og vet hva jeg snakker om :)

Skrevet

Den kommer du ikke spesielt langt med så lenge du ikke argumenterer for det du mener og sier nøyaktig hvorfor du har grunnlag for en slik analyse.

Skrevet

Den kommer du ikke spesielt langt med så lenge du ikke argumenterer for det du mener og sier nøyaktig hvorfor du har grunnlag for en slik analyse.

Ok, det er greit det. Det holder for meg at jeg vet det, ikke anonyme på ett forum :)

Skrevet

Så bra at du har tro på deg selv, men denne tråden viser jo at du har behov for en eller annen form for anerkjennelse. Ikke minst er det tydelig at du er påvirket av eget politisk ståsted.

Nå må jeg kaste meg på min bevingede ponny og fly av sted til fe-prinsessenes valgvake.... For jeg er nemlig fe-prinsesse, helt sant!

Skrevet

Så bra at du har tro på deg selv, men denne tråden viser jo at du har behov for en eller annen form for anerkjennelse. Ikke minst er det tydelig at du er påvirket av eget politisk ståsted.

Nå må jeg kaste meg på min bevingede ponny og fly av sted til fe-prinsessenes valgvake.... For jeg er nemlig fe-prinsesse, helt sant!

Det er enda godt det ikke er dere som står på partiprogrammene, eller? Jøje...

Anonymous poster hash: 211ce...a0c

Skrevet

Å være en trofast AP-velger, betyr ikke det samme som vanevelger. En trofast velger går til urnene på selve valgdagen fordi det er noe høytidelig over det. Og ap-velgere har ofte en stor respekt for sine forfedre og hedrer dem ved å gå i dag. Og det viser seg vel nesten på målingene hvert år, eller?

Skrevet

Vi står på alle partiprogrammene vi! Alle fe-prinsessens har med seg en bunke partiprogrammer som vi står på under hele valgvaken. Etterpå fletter vi flotte frisyrer og vanner ponniene.

Skrevet

Å være en trofast AP-velger, betyr ikke det samme som vanevelger. En trofast velger går til urnene på selve valgdagen fordi det er noe høytidelig over det. Og ap-velgere har ofte en stor respekt for sine forfedre og hedrer dem ved å gå i dag. Og det viser seg vel nesten på målingene *hvert år*, eller?

*hvert valg*

Skrevet

Tror dere som stemmer AP bør være litt mer skeptiske.. Vi har en velferdsstat NÅ, det kan ingen nekte for, MEN; AP mener Norge bør tre inn i EU! Dette stiller jeg meg kritisk til, siden EU sliter så sterkt med økonomien sin! AP ga oss velferdsstat, men om de kommer gjennom med EU, så kan de ta det like fort fra oss, og sette oss i større vansker enn vi har vært i på lenge!

Anonymous poster hash: c3c40...fda
Skrevet

Tror du virkelig resultatet fra forhåndsstemmene er offentliggjort allerede?? Ja ja, så mye visste du om valget

Anonymous poster hash: b481c...c8a

Skrevet

Tror dere virkelig at så mye kommer til å endre seg? Jens og gjengen har utrettet NADA på 8år, de blå kommer sikkert heller ikke til å utrette stort...

Og det var ikke AP alene som ga oss en velferdsstat,dere er ikke så dumme at dere tror at det er sosialismen som er roten til det gode samfunnet vi har iNorge? Krf har blant annet en stor rolle der, så dette må dere lese litt mere om tror jeg.

Anonymous poster hash: ee0b1...244

Skrevet

Håper det blir rød seier, hvis ikke frykter jeg hvordan norge ser ut om 4 år.. :(

Anonymous poster hash: 2d709...3b1
Skrevet

Tror du virkelig resultatet fra forhåndsstemmene er offentliggjort allerede?? Ja ja, så mye visste du om valget

Og du har aldri hørt om prognoser og tendenser basert på forhåndsstemmene? Eat this: "Jaja, så mye visste du om valget."

Anonymous poster hash: 78eb3...f9e

Skrevet

Og du har aldri hørt om prognoser og tendenser basert på forhåndsstemmene? Eat this: "Jaja, så mye visste du om valget."

Eat this: første prognose som kunne vært basert på forhåndsstemmer presenteres nå i dette øyeblikk. Det er ikke lov å komme med noen sånne prognoser før etter valglokalene er stengt. Forhåndsstemmene for Oslo er forøvrig ikke med i denne omgang.

Skrevet

Håper det blir rød seier, hvis ikke frykter jeg hvordan norge ser ut om 4 år.. :(

Anonymous poster hash: 2d709...3b1

Jeg også!!!

Anonymous poster hash: 014d4...f30

Skrevet

Eat this: første prognose som kunne vært basert på forhåndsstemmer presenteres nå i dette øyeblikk. Det er ikke lov å komme med noen sånne prognoser før etter valglokalene er stengt. Forhåndsstemmene for Oslo er forøvrig ikke med i denne omgang.

Så spis deg i alle fall mett på de tendensene som er vist gjennom valgomater, spørreundersøkelser og skolevalg de siste ukene. Er på en måte en grunn til at Erna allerede ble omtalt som kommende statsminister klokka 20.30 i kveld...

Skrevet

Så spis deg i alle fall mett på de tendensene som er vist gjennom valgomater, spørreundersøkelser og skolevalg de siste ukene. Er på en måte en grunn til at Erna allerede ble omtalt som kommende statsminister klokka 20.30 i kveld...

Tror du muligens hatt misforstått meg fullstendig. Jeg ble provosert over HI som høy på pæra mente at alle fjompenisser (etter hennes mening, alle som ikke stemmer ap) hadde stemt fram til i går og at det derfor har sett så bra ut for de borgerlige. Jeg ønsket å presisere at tidligere målinger IKKE har vært basert på forhåndsstemmene, men på spørreundersøkelser.

Hvis det gjør deg mer rolig, så har jeg stemt i dag, jeg har ikke stemt AP, SV eller SP og jeg tror også at det blir borgerlig flertall.

Skrevet

Tror du muligens hatt misforstått meg fullstendig. Jeg ble provosert over HI som høy på pæra mente at alle fjompenisser (etter hennes mening, alle som ikke stemmer ap) hadde stemt fram til i går og at det derfor har sett så bra ut for de borgerlige. Jeg ønsket å presisere at tidligere målinger IKKE har vært basert på forhåndsstemmene, men på spørreundersøkelser.

Hvis det gjør deg mer rolig, så har jeg stemt i dag, jeg har ikke stemt AP, SV eller SP og jeg tror også at det blir borgerlig flertall.

Tror jeg har misforstått mer enn som så, :) for jeg tolker ikke HI slik at hun mener alle som ikke har stemt Ap er fjompenisser, men at hun mener at selv om tendenser og undersøkelser viser at mange stemmer borgerlig i år, så kan det i løpet av dagen vise andre tall da Ap-velgere ikke synes noe særlig i disse målingene. Og at det vil synes utover natten når dagens stemmer telles opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...