Gå til innhold

fra amming til kumelk..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

gutten min er nå 11 måneder, og det er begrenset hvor mye lenger jeg orker å amme.. mange grunner til det altså, men viktigst er nesten at han biter så vanvittig hardt i puppen at jeg er nær ved å slenge han i veggen fordi det gjør så vondt.. :/

men hvordan gjøre overgangen fra MM til kumelk.. 

bør vi begynne forsiktig om en måneds tid? Kan vi begynne forsiktig nå med å la han smake?? få littegranne på en flaske for å venne seg til at det er flaskekos som gjelder før leggetid nå, ikke bruke puppen som bitering??

Anonymous poster hash: 0ec3e...b11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he... kjenner meg såååå igjen! Puppen er en god bitering ja! Hyler jeg ut eller sier NEI så bare smiler han og tror det er en lek. Har prøvd mme men det tar han ikke. Men KALD juniormelk (fra 10 mnd) drikker han litt. Tenkte å gå over til kumelk snart selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvordan man gjør det.. Jeg kan godt amme litt til,men jeg er redd han aldri vil slutte hvis ikke jeg avslutter det selv. Kan jo ikke amme en skolegutt liksom.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår er straks et år (om en uke). Begynte å introdusere kumelk for en uke siden (hs sa det var greit). Ga bare en bitteliten smak de første dagene, så ikke ut til å få noen reaksjon, så da lot vi ham få litt mer. Nå får han i kopp til lunsj og kvelds.

Jeg kommer nok også til å kutte ut amminga i løpet av en måneds tid, og tenker da ikke å gå over til melk på flaske før leggetid, heller prøve å innføre et annet koselig leggerituale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...