Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Alene. Og det har gått 12 dager oppdaget jeg plutselig! D: Har sånn liten kniv. Kommer jeg til å besvime? Sydd på leggen. Anonymous poster hash: 52ff1...15f
Nichotine Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Går sikkert fint! Bruk en neglesaks så du ikke må sy på nytt...Om du besvimer, våkner du igjen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Jeg tok de selv i hånda. Spritet hendene og utstyret før jeg startet og såret før og etterpå. Gikk fint det. Det var pga. jeg var på legesenteret for å ta stingene etter operasjonen i den første hånda og hun skar av stinga, ikke klippet. Det var veldig vondt og jeg nektet å gå ned dit igjen neste gang.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Ingen som klipper sting... Anonymous poster hash: 7f860...d1c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg brukte en slik nål som man rakner sømmer med. Fungerte kjempefint! Anonymous poster hash: 6f50d...cd0
Lille krøll Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Brukte neglklipper. Syntes og saks var vondt, tråden skle men med klipper gikk det fint.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Jeg klarte det! kjente litt besvimelsefølelse på et tidspunkt, men klarte det etter en liten pause! Fader så ekkelt og så pysete jeg er! Når jeg klarer det kan alle! Anonymous poster hash: 52ff1...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå