Gå til innhold

Hvordan var deres sexliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var sexlivet deres når du gikk gravid? gjerne første svangerskap.. 
Vi har vært ilag i 6 år, har alltid vært flink til å finne på ting sammen, vi er veldig glad i hverandre men jeg har alltid hatt høyere sexlyst og behov enn han, og nå som jeg er gravid (uke 26) har vi så og si aldri sex lengre, kanskje 2 ganger i måneden. Jeg savner det, ikke bare for sexen, men det intime sammen med mannen. Han sier han synes det er litt "skummelt" siden jeg er gravid, men når vi har sex så bryr han seg ikke om barnet, da klarer han å kose seg uten å tenke på magen og barnet. 

Hvor vanlig er dette? jeg føler meg veldig usexy når han ikke vil ha meg, han sier selv han bare er lat og dårlig på å ta initiativ, (han tar aldri initiativ), men jeg skjønner ikke hvorfor. Hvorfor er det blitt sånn? hvorfor har vi så lite sex?

Jeg prøver også å snakke med han om dette, også blir vi enig om å bli bedre på dette. Så går det rett i glemmeboksen, helt til jeg må ta det opp igjen, jeg føler jeg maser. Men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke vil? hvorfor har han så lite sexlyst? 

Noen tips?

Hva gjør dere? 

Anonymous poster hash: 1a27a...79d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Skrevet

Minst to ganger i uka i første svangerskap, litt mindre de siste ukene pga bekkenløsning.

Nå dette svangerskapet har vi oss i snitt en gang i uka, men det er jeg som stopper det for jeg har så j****g vondt i bekkenet til tider.. 

Men vi koser jo utenom det, vi kysser daglig, holder hender i 5 min før vi sovner, han tar på meg og koser litt med magen når han tør (syns det er litt "ekkelt" når magen danser..:P).

Kan være han syns det er litt ekkelt mtp at det er en baby der inne, redd for å skade den o.l. Det er helt normalt. 

Anonymous poster hash: 53fe9...28f
Skrevet

Helt normalt. Dessverre :/

Anonymous poster hash: 72861...577

Skrevet

Helt normalt. Dessverre :/

Anonymous poster hash: 72861...577

Godt å høre at det er normalt da hvertfall.. Vi er flink til å kose utenom som kyssing og klemming. Føler liksom "alle andre" har sex sånn 1-2 ganger i uken, og når vi har sånn 2 ganger i måneden føler jeg det ikke er helt normalt eller at alt er på stell, men det er godt å vite at det er flere som er sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...