Gå til innhold

TRENGER MIDDAGSTIPS

Anbefalte innlegg

Jeg er snart gravid i uke 10, og jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig kresen på mat jeg vil ha/ikke vil ha, og kreativiteten på middag er veldig dårlig for tiden.. Tanken på kjøtt og fisk er forferdelig :P Men bør absolutt få det i meg..

Noen som har noen geniale middagstips til en familie på 4? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144079272-trenger-middagstips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 9 og det er lite som frister ... Liker vanligvis woket, asiatisk mat og lign, men orker ikke tanken nå:( Enkel mat som pølse, potetstapp og grønnsaker, ferdig fiskegrateng, lapskaus (laps.blanding + kålrot+kurv/pølse) funker greit! Av og til lite ok å stå og lage, men godt når det kommer på bordet:)

Håper du finner noe du orker:)

Henger meg på denne... Jeg klarer ikke gå inn på kjøkkenet og samboer er ikke overbegeistra for at han må lage all mat så her må ting gå kjapt og det må være lett og fordøye da jeg har liten matlyst på grunn av super kvalme :(

Anonymous poster hash: 02b73...719

Sliter med å finne på hva å lage selv. Kvalmen har virkelig meldt sin ankomst og idag holdt jeg på å kaste opp inne i matbutikken.. Huff, tror mannen får stå for det fremover! Merker at jeg blir mye mindre kvalm etter å ha spist, så spiser omtrent hele tiden..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...