Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Jeg og samboeren min har det ikke så bra sammen og jeg tenker at det beste er om vi går fra hverandre. Jeg vil ikke nekte han samvær med barnet vår som er født i en av de tidligste månedene dette året,for samvær med far er viktig,men hvordan løse det? 1. 50/50 er uaktuelt siden barnet ikke er 1 år,så hva er den beste løsningen for barnet her? far skal få overnatting besøk av barnet,vi bor i samme by. 2. Når skal vi begynne med samvær anhver jul og nyttår og ferier? 3. Kan jeg få tilsyn person når farmoren til barnet er der,pga hun er svært ustabil og kan brått bli sint eller gråte ut av ingenting,får jeg dette? 4. Får økonomisk støtte av samboeren min via barnebidrag,det har han sagt at han skal hvis vi går fra hverandre,men hvor mye får jeg av nav? Jeg jobber når jeg ikke har mamma permisjon 5. skal jeg ha alt dette skrivelig med han,hvis vi velger og gå fra hverandre? Blir veldig takknemmlig hvis noen vil hjelpe meg Anonymous poster hash: d633f...359
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 1. Hvis barnet er under 1 år,er det kanskje greit med kun en overnatting,men barnet kan jo være sammens med pappan noen ganger i uka på dagtid. 2. Min begynte og være hos faren anhver jul og nyttår og ferier,fra han var 3 år,men faren bor 1 time unna. 3. Den er jeg mer usikker på,men hvis familievernskontoret mener det er en god grunn får du det sikkert . 4. Jeg og faren til barnet har en såpass bra avtale at jeg aldri har motatt penger fra nav,så det vet jeg ikke. 5. Og ha alt skrivtelig er veldig lurt . Håper det order seg for dere, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå