Gå til innhold

Sove med votter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har babyen i en kurv på gulvet ved siden av sengen vår. Babyen har på pysj, sover oppå lammeskinn og har dunedyne. Vi har vindu oppe og det blir veldig kaldt på soverommet, det har jo begynt å nærme seg 0 grader på natten nå. Babyen sover godt og er god og varm på bpde hode og kropp, men er iskald på hendene. Vurderer å kjøpe votter?

Gjør det noe om han blir kald på hendene? Han ser ikke ut til å bry seg. Kurven står på motsatt side av der viduet er så han står ikke rett i trekken.

Burde jeg gå til innkjøp av tynne nattvotter? Og hvor får man evt kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt. Babyer er ofte kald på hender og føtter, de kan være varme ellers. Ville vel ikke brukt votter.

Men hvor bor du?? Siden det er 0 grader på natta???

Her var det 12-14 grader i natt.....

Anonymous poster hash: a6321...876
Gjest Julia1984
Skrevet

Ville kanskje luftet på soverommet i timene før babyen legges, evt lukke det når dere legger dere. Så blir det ikke så kaldt der inne.

Sett f.eks vinduet opp på vidt kap et par timer før baby legges. Så har dere det på gløtt til dere skal sove. Så lukker dere vinduet da.

Men jeg skjønner, jeg liker også å ha vindu oppe på soverommet, sommer som vinter!

Skrevet

Vi må nesten ha vindu oppe hele natten. Har soverom i 2 etasje og sola rett på, så det er veldig varmt her hele dagen og kvelden. Det rekker ikke bli kaldt til vi skal legge oss :(

Bor i Akershus, godt og varmt på dagen og 4-5 på natt de siste dagene....

Skrevet

Gutten min er og kald på henda om natta!
Han sover på eget rom og jeg lufter før jeg legger han.Det er jo ikke kaldt der, 21-23grader..hmm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...