Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Lykke er utrolig harry? Ikke nok med at annenhver jente blir kalt det nå om dagen; navnet er så grusomt! Anonymous poster hash: 4b295...816
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Sikkert flere enn deg, men jeg er ikke enig. Synes Lykke er et fint navn Anonymous poster hash: dd8d4...834
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Jeg vet ikke om harry er den beste betegnelsen - men det er et utpreget motenavn. Og dermed blir det litt....tja....kanksje harry...... Anonymous poster hash: 36231...c26
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Lykke er utrolig harry? Ikke nok med at annenhver jente blir kalt det nå om dagen; navnet er så grusomt! Anonymous poster hash: 4b295...816 Hvor bor du da som kjenner så mange med navnet Lykke? Danmark? Er jo veldig få med det navnet i Norge? Anonymous poster hash: 0ba2d...39e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg kjenner to som heter Lykke. fint navn, forøvrig. Jeg syns DU er harry som lager en tråd om det. Kan dere ikke slutte å kritisere navn? Dere er mobbere! Er det liksom greit? Snakker ikke bare om deg, men de mange trådene om poppisnavn osv.... Anonymous poster hash: 195ff...fc1
Gjest Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Jeg kjenner INGEN som heter Lykke her hvor jeg bor, men navnet skjemmer ingen det Synes det faktisk er søtt og minner meg om ei dansk jente som jeg kjenner. BTW.... er det ikke stygt å lage tråd om navn på barn? Iallefall når en er ute etter hetsing?
Gjest Anybody Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Syntes det er et fint navn, men et oppbrukt navn.
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 Ja det er helt sikkert flere enn deg som synes det, men jeg synes det er kjempefint!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 For meg er ikke lykke et navn, men en tilstand.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Setter det i samme bås som Storm, Leander, Tindre etc. som jeg ser på som "unge mødre- navn". Vi litt mer modne (les: eldre) liker vel bedre de mer tradisjonelle navnene.
Bustetroll Skrevet 9. september 2013 #12 Skrevet 9. september 2013 Syntes det er pent navn i et dobbelnavn. Som f.eks Lykke Elise til Silje. Jeg vurderte Lykke Evelina til jenta mi
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 9. september 2013 #13 Skrevet 9. september 2013 Det er et koselig navn, syns jeg. Men hva jeg syns om voksne folk som lager en tråd for å hetse et navn, er en helt annen ting.
Gjest Antarctica Skrevet 9. september 2013 #14 Skrevet 9. september 2013 Syns vanligvis ikke substantiver passer som navn.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #15 Skrevet 9. september 2013 Synes det er fint. Anonymous poster hash: 83c3c...5b4
MammaMia xxx Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Jeg kjenner både en gutt og en jente som heter Lykke. Hadde aldri valgt dette navnet selv men synes det er fint til både gutten og jenta som heter det. Jeg synes forøvrig det er bra at folk gjør som de vil, også ved navnevalg til barnet sitt. Vi andre har ingen rett til å blande oss og mene så himla mye om det.
Madolyn Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 (endret) Veit om ei lita Lykke og hun er datter av en anestesilege og en kirurg. Så man må ikke være "ung og umoden" for å kalle et barn Lykke. Syns det er et friskt og spennende navn Endret 9. september 2013 av Madolyn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå