ØnskerBaby2012 Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 .. Noe på gang nå? Venter mens i disse dager, men ha foreløpig ikke dukket opp:-) Har prøvd på nr 2 siden april. Er selvsagt tom for g-tester, men har en haug med el-tester som har blitt brukt! Alle har blitt knallpositive de siste 3 dagene! De har også blitt raskere positive og kraftigere enn kontrollstreken enn jeg pleier å ha vel el.. Håper håper håper g-testen er positiv torsdag:-D
rasekatten Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Min EL test var positiv, og du ser på bilde mitt ha g testen viste et forsiktig gratulerer
Frida00 Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Åja, så nå d var el-tester du testet med Da vet jeg ikke, men har hørt de kan slå ut de også, da LH pg HCG er veldig likt for testen
ØnskerBaby2012 Skrevet 9. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2013 Hehe ja:-) Disse vente dagene er nervepirrende, men får ikke kjøpt test før siden vi bor et stykke unna butikk og apotek:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå