Gå til innhold

Jeg orker ikke mer av disse kiloene! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har åtte kilo for mye og de er limt fast :( Jeg har begynt å trene, jeg spiser sunnere (og mindre) og likevel er disse siste kiloene klistret på kroppen og nekter å gi slipp. Det er så deprimerende at jeg har lyst til å gråte.

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få dem vekk. Jeg hadde et mål om å klare det før jul men det ser jo ikke lovende ut.

Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 43afb...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har åtte kilo for mye og de er limt fast :( Jeg har begynt å trene, jeg spiser sunnere (og mindre) og likevel er disse siste kiloene klistret på kroppen og nekter å gi slipp. Det er så deprimerende at jeg har lyst til å gråte.

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få dem vekk. Jeg hadde et mål om å klare det før jul men det ser jo ikke lovende ut.

Hva kan jeg gjøre?

Hvor lenge har du holdt på?og måler du deg? Måling er mye bedre enn å veie seg. For det er ikke alltid vekten forandrer seg selvom kroppen gjør det .

Anonymous poster hash: dab22...49c

Skrevet

Hva kan jeg gjøre?

Hvor lenge har du holdt på?og måler du deg? Måling er mye bedre enn å veie seg. For det er ikke alltid vekten forandrer seg selvom kroppen gjør det .

Anonymous poster hash: dab22...49c

Jeg har holdt på i nesten to måneder og kun gått ned to kg. Har også målt meg og har gått inn litt men lite merkbart :(

hi

Skrevet

Da må du gå gjennom kosten din! Kutt mer på karbo f.eks og spis mer magert kjøtt og grønt ! Ikke frukt ;) magre meieriprodukter! Dette klarer du;) 2 kg er jo flott det!

Skrevet

Da må du gå gjennom kosten din! Kutt mer på karbo f.eks og spis mer magert kjøtt og grønt ! Ikke frukt ;) magre meieriprodukter! Dette klarer du;) 2 kg er jo flott det!

Jeg spiser lite frukt og masse grønnsaker (brokkoli, gulrøtter, sukkererter etc.)

Lite farseprodukter, ikke brød og poteter, av og til fullkornspasta eller byggris. Spiser bare rent kjøtt (kylling, storfe) og lite meieriprodukter. Skjønner ikke hva mer jeg kan droppe :(

Jeg syns ikke 2 kg er bra på nesten to mnd, ihvertfall ikke når de forsvant etter de første ukene.

hi

Skrevet

Spiser du nok?

Om du spiser for lite er ikke det bra heller.

Ellers så er jo to kg helt ok. Du går jo ned, bare sakte men sikkert :)

Skrevet

Ta en uke med fjærkre,fisk og egg. Stekt i olje, eller kokt/bakt.

Ikke salt!

Da går du ned et par kilo på rappen:)

Siden du spiser proteiner blir du også mett

Anonymous poster hash: 8f681...557
Skrevet

Jeg husker jeg skulle slanke meg, var kjempeflink. Spiste ikke for mye, kuttet ut ALT usunt. Men gikk bare ned 2,5 kg på 3 mnd. Når jeg ser tilbake på det, og ser hvor mye bedre det har gått når jeg har gjort noe med vekten senere, hadde det mye å gjøre med at jeg nok fikk i meg for lite fett. Ikke at man skal ha for mye fett altså, men stekte i ovnen for å unngå smør, kuttet smør på skiva ol. Det var altså ikke noe fett jeg fikk i meg som kunne hjelpe med å forbrenne fettet jeg hadde på kroppen

Anonymous poster hash: 330db...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...