Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Hørt at mange jenter ligner på pappaene sine Anonymous poster hash: 2f2b6...b7b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Har to døtre jeg og de er ganske forskjellige. Ene ligner veldig sønnen vår og den andre ligner på søsteren min. Ingen av dem er veldig like hverken meg eller mannen. Anonymous poster hash: 854be...b53
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Klin lik faren Jeg er også klin lik pappa men ikke min søster, hun ligner på mamma Anonymous poster hash: e9f6e...b23
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Datteren min er skikkelig blanding av pappaen og meg. Anonymous poster hash: f7642...840
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg er utrolig lik min far. Min datter er veldig lik meg og derfor også veldig lik sin bestefar. Anonymous poster hash: c04fa...371
☆☆☆ Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 God blanding. Var veldig lik faren som nyfødt, men ikkje så mykje no lenger.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Datteren min er helt lik meg sånn som jeg var når jeg var liten. Og fremmede kommenterer støtt og stadig hvor lik vi er. Anonymous poster hash: ff66c...c20
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 I sitt første leveår var hun prikk lik sin far, etter fyllte 1 begynte hun å ligne mer og mer på meg. Så det har forandret seg. Anonymous poster hash: e9de4...84d
beibilykke Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 Vår jente er veldig lik meg! Da hun vat nyfødt var det mer pappaen. Jeg er klinlik min far finnes ikke et snev av mamma i meg:p
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 1. Far 2. Mor 3. Far 4. Mor Anonymous poster hash: c770f...dfc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Har to døtre som er veldig forskjellige. Både i farger og generelt utseende. Den ene er lik meg, mens den andre er lik faren sin. Samtidig så har den ene som er mest lik faren sin mine øyne, mens jenta som er mest lik meg har faren sine øyene, samtidig så er jeg veldig ulik den datteren som ligner på faren sin og datteren som ligner på meg er veldig ulik sin far. Anonymous poster hash: 4d477...fd0
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. september 2013 #12 Skrevet 9. september 2013 (endret) En god blanding, men hun ligner mer på meg enn broren, blir spennende å se om søsteren deres som kommer nå bare 16 mnd etter minsta blir lik henne eller broren (Hun er lys som meg med blå øyne, han har brune som faren). Endret 9. september 2013 av Myrsnipa1♂&snart2♀
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #13 Skrevet 9. september 2013 Hun er kun lik meg, ser ingenting av faren i henne. Er som å se meg når vi sammenligner bilder fra jeg var liten. Selv er jeg også mest lik min mor, men jeg har nok noe av min far også, jeg er ikke direkte lik han, men jeg er veldig lik en tremenning av meg på den siden(har selv tatt feil av meg og henne på bilder). Anonymous poster hash: 3a59c...fc4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #14 Skrevet 9. september 2013 Hun ligner på pappaen sin da han var baby, det ser man på bilder. Men jeg får masse kommentarer på hvor lik hun er meg... Andre sier hun ligner på far, men har mye av oss begge i seg. Men så har også jeg og mannen blitt tatt for å være søsken også da (?!), så vi er kanskje ikke så ulike av utseende... Anonymous poster hash: a36b6...245
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #15 Skrevet 9. september 2013 Hun er mest lik meg og jeg er mest lik mamma. Mange sier at jeg er mest lik pappa. Det de ikke vet er at pappa ikke er min biologiske pappa, hehe Anonymous poster hash: 2f6c7...62d
Gjest Anybody Skrevet 9. september 2013 #16 Skrevet 9. september 2013 Pappaen sin, men han er dødelig kjekk så Det er helt greit!
rasekatten Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Når henne ble født var hun som snytt ut av sin far. Jeg ser ikke så mye likheter med oss mere, men min og mannens familie mener hun ligner meg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Hun ligner mest på meg, men har farens farger. Anonymous poster hash: 3c298...d5e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Datteren min er først og fremst lik brødrene sine, den ene er veldig lik faren. Det må vel bety at jenta også ligner faren. Samtidig er jenta veldig lik den andre broren og han har en annen far. Det at de to er så like, må vel bety at de også ligner meg. Og så må jeg gjøre noe jeg sjelden gjør, rette på skrivefeil her inne. Når henne ble født var hun som snytt ut av sin far. Jeg ser ikke så mye likheter med oss mere, men min og mannens familie mener hun ligner meg. Beklager atlså, men det heter virkelig ikke når henne ble født! Anonymous poster hash: 0e915...e86
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #20 Skrevet 9. september 2013 Datteren min er først og fremst lik brødrene sine, den ene er veldig lik faren. Det må vel bety at jenta også ligner faren. Samtidig er jenta veldig lik den andre broren og han har en annen far. Det at de to er så like, må vel bety at de også ligner meg. Og så må jeg gjøre noe jeg sjelden gjør, rette på skrivefeil her inne. Når henne ble født var hun som snytt ut av sin far. Jeg ser ikke så mye likheter med oss mere, men min og mannens familie mener hun ligner meg.Beklager atlså, men det heter virkelig ikke når henne ble født! Anonymous poster hash: 0e915...e86 Hva med bare og svare på det du skulle da? Var vel ikke snakk rettskriving.... Anonymous poster hash: ec85a...90d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #21 Skrevet 9. september 2013 Min datter er klin lik faren, og min sønn er klin lik meg :-) Anonymous poster hash: 83615...1c6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #22 Skrevet 9. september 2013 Datteren min er helt lik farens familie, mens sønnene er like meg. Jeg er lik min far, men min søster er mest lik moren vår. Anonymous poster hash: 11bcc...66c
Honningmelon Skrevet 9. september 2013 #23 Skrevet 9. september 2013 Har to døtre og en sønn. Begge jentene ligner på meg mens gutten ligner på far.
Nettie+jentungen Skrevet 9. september 2013 #24 Skrevet 9. september 2013 Vel, det sies at hun er lik meg. Hun har ihvertfall mine øyne Jeg er nok ganske lik min mor..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #25 Skrevet 9. september 2013 hun ligner pappa, og så tydelige trekk fra jente nr 2 og på pappa på UL Anonymous poster hash: ecdbd...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå