Gå til innhold

kan jeg vere gravid?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg forstår det ikke, jeg går på p-sprøyte, men.. jeg har sånne merkelige "trekkninger" i magen, jeg farger håret lyst, men det blir mørkt, jeg har en enorm matlyst og har sååååå lyst på sukker at jeg blir gal, jeg kaster i meg mat som er godt, kan til og med spise 8 brådskiver i et måltid, UTEN å bli mett, jeg sover dårlig, mye mareritt. føler ikke jeg går på do noe oftere, jeg er ikke kvelm, eller joh, noen sjeldne kvelder er jeg kvalm.. :( jeg takler ikke enda en abort nå, jeg skulle vert mamma til en søt hærlig gutt nå på tre mndr, men exen var psykopat så jeg fikk gjennomført senabort i uke 15.. det er en sorg inni meg som er ubegripelig, kan det også vere grunn til at jeg tror og tenker alt dette.. veldig og jeg er bervøs nå.. :(

Anonymous poster hash: c6c33...7ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig for oss å si. Ta en test, eller ta deg en tur til fastlege eller jordmor. Kan hende du hadde hatt godt av en samtale også :) 

Anonymous poster hash: 165b0...932
Skrevet

jah for all del, jeg må selfølgelig ta en test... men.. åh jeg vil heller fjerne alt av livmor og slikt enn å gjennomgå dette igjen. jeg trodde p-sprøyta sku vere skikkelig det beste alternativet, jeg har vegret meg fra å ha samleie, men var litt full en gang i sommer, ellers hadde jeg aldri gjort det. for og si det mildt, JEG HAR Å VERE NÆR EN MANN!!

Anonymous poster hash: c6c33...7ed
Skrevet

Vi kan være flinke til å lure oss selv til å tro noe, og kroppen spiller faktisk med på det innimellom. Har innbildt meg selv at jeg har vært gravid flere ganger, fordi jeg ønsker så veldig å bli gravid, og jeg har våknet noen morgener med spreng i brystene, oppblåst mage, murringer i livmor osv, og vært overbevist om at NÅ er jeg gravid. Kvalm har jeg også vært, og hatt cravings. Men testene er aldri positive. Likevel er jeg overbevist inntil mensen omsider kommer. 

Så sikkert er det aldri, det kroppen forteller oss, hvis du har et sterkt ønske eller en frykt en vei eller en annen. Har tanken slått deg en dag og blitt sittende fast, så kan symptomene balle på seg jo mer du tenker på det. Kroppen er en luring, og kan narre oss med signalene den sender innimellom. Derfor er vel en test den eneste sikre måten å finne ut av det på. 

Lykke til, håper du får svaret du ønsker :) 

Anonymous poster hash: 165b0...932

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...