Gå til innhold

Mistrives så på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går hele  helgen å gruer meg. Jeg sitter å er kvalm på jobb, ukonsentrert og dagene snegler seg avgårde, sitter i åtte timer å hater jobben min. Problemet er sjefen og at jeg etter 9 mnd i min jobb fortsatt ikke har en fast oppgave. Siden sjefen er en del av problemet her, er det ikke noe løsning å prate med henne. Siden vi er så få ansatte er det heller ingen andre å ta dette med. Hva gjør man? Jeg søker på det som er jobber, men det er lite jeg kan søke på, og kommer jeg intervju, får jeg ikke jobben.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg går snart på veggen. Omtrent en gang i uken har jeg eller barnet mitt vært sykt... jeg sliter for å komme meg gjennom uken.

Noen andre som har vært i samme situasjon????? Hvordan løste dere det. Det er ikke bare å slutte heller. Vi har ikke økonomi til at jeg skal gå 8 uker uten lønn. 

Anonymous poster hash: 12d6d...546
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du organisert? Du kan snakke med fagforeningen og du kan rådføre deg med arbeidstilsynet.

Anonymous poster hash: d591a...abe

Skrevet

Har du tatt opp mistrivselen med sjefen? Det kan jo hende noe kan gjøres selv om du mener sjefen er en del av problemet.

Hva mener du med at du fortsatt ikke har en fast arbeidsoppgave? Det er mange steder man ikke har det men hva du er ansatt som kommer vel frem av arbeidsavtalen din?

Anonymous poster hash: e456e...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...