Gå til innhold

Syk?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feber i går kveld, ikke feber i dag, usikker på om det kun er fordi det er morgen. Sende i barnehagen eller holde hjemme? 

Anonymous poster hash: f0ad0...a17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet må nok holdes hjemme, hvis ikke barnet fikk forbigående feber pga eks. nytt tann? Ellers skal man alltid holde barnet hjemme, barnet skal ha en feberfridag før barnehagen.

Anonymous poster hash: 86ebe...5c1

Skrevet

Hvis allmenntilstanden er god, så ville jeg levert han i barnehagen og sagt i fra om at han ikke var i form i går og at de skulle ha lav terskel for å ringe deg hvis de ser at han ikke er i form til å være i barnehagen.

Anonymous poster hash: 32771...a0c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Feber på kvelden er alltid grunn til å være hjemme dagen etter. Kanskje er han syk, kanskje ikke. Være dårlig i barnehagen er hvertfall ikke noe ålreit.

Skrevet

Barnet må nok holdes hjemme, hvis ikke barnet fikk forbigående feber pga eks. nytt tann? Ellers skal man alltid holde barnet hjemme, barnet skal ha en feberfridag før barnehagen.

Mange barnehager praktiserer dette, men sist jeg sjekket rådene til folkehelseinstituttet, så sa de at det var opp til foreldrene å vurdere når barnet var friskt nok til å gå i barnehagen etter feber, og at det er allmenntilstanden som avgjør.

Anonymous poster hash: 32771...a0c

Skrevet

Har de ikke lagt myten om feber pga tenner i grus?

Jeg ville holdt hjemme.. :)

Skrevet

Niesen min får alltid litt feber når hun får nye tenner. Så jeg tror det er ganske inviduelt.

Skrevet

Niesen min får alltid litt feber når hun får nye tenner. Så jeg tror det er ganske inviduelt.

Man får IKKE feber av tannfrembrudd. Tennene kan derimot komme frem når barnet har feber, men feberen er der av en annen grunn.

Hold barnet hjemme.

Anonymous poster hash: 45796...5cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...