Gå til innhold

Noen som har forsøkt Angelsounds doppler før uke 12?

Anbefalte innlegg

Ser Angelsounds sier at man kan høre hjertelyden med doppleren hjemme først fra uke 12, men hører om flere som har hørt før dette.

Noen som har hørt lyden tidligere enn dette?

Anonymous poster hash: 1a995...77d

Fortsetter under...

Fant den 9+4, i forrige uke. Men fant den ikke helga, blir ikke akkurat bekymret for det, for alle veit at man ikke altid finner hver gang så tidlig ;) men vist man blir redd fordi man ikke finner hjertelyden, bør man ikke prøve selv heller :)

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

jeg fant hjertelyden selv fra uke 10 (9 fullgåtte) da jeg var gravid forrige gang. var null problem, fikk det til på første forsøk=) hr tenkt å begynne tidlig denne gangen også, for det er så koselig <3

Annonse

Fant den i dag, ca 8 uker akkurat! Ble veldig overrasket! Ingen tvil om at det var babyens puls, min var i overkant av 60 slag i minuttet, og babyens iallefall dobbelt så rask! Hørte den ganske svakt, men likevel tydelig <3 *lykke*

Fader ass. Jeg er 16+3 og jeg kjøpte en doppler i går. Hørte ikke noe i går og ikke noe i dag.. jævla dritt.. :P.. hehe.. er ikke bekymra akkurat men man begynner jo å lure da!! Har magefett noe å si? Jeg har jo litt av det. Jeg finner min egen puls langt ned i hufsa så og si. Tenkte først det var baby jeg og lå å lytta lenge på den og tenkte at det var koselig.. før jeg innså at den gikk jæskla sagte til å være babylille sin.. :P..

Tips til hvordan jeg finner det lille hjertet? ?

Tror magesfett har litt å si, var iallefall det legen sa til meg.. Også har sikkert plassering av morkaken litt å si..

Ingen veldig gode tips egentlig, prøve langt nede først og heller forsøke litt lengre opp, bevege doppleren saaakte rundt og prøve å vinkle den litt forskjellig..

Lykke til, håper du hører det snart:) er vel ikke lenge til du kjenner bevegelse heller <3

Takk for svar;) kan man kjenne hvor morkaken ligger? Livmoren er vel hele sekken som baby ligger i og morkaken og baby ligger inni livmoren?;) hehe. Dpør kanskje dumt nå. Føler jo jeg kjenner dult i ny og ne, men jeg klarer ikke bestemme meg for at det er baby. :/.. får ta en rundr til i kveld.om ikke jeg finner den gir jeg opp.:P.. første UL om 12 dager!!! Woohoo. Da er jeg 18+1.så får da for gudsskyld håpe det ikke bare er meg som ikke finner hjertet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...