SiljeTerese85 Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Er det tidlig å få kynnere i uke 18-19? noen andre som har begynt å få dem? Er også blitt utrulig plaget med urolige ben, spesielt på kvelden. .
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Jeg er førstegangsgravid og tror jeg kjente kynnere for første gang i går! Kun 17 uker på vei. Hadde absolutt ingen ubehag, men la brått merke til at livmora mi stramma seg (er dette kynnere egentlig?), og etter det så har jeg vært litt øm. Vet ikke helt om det er positivt eller ikke å merke de så tidlig men.. Anonymous poster hash: 0b936...9ce
FirstAidKit Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Tidlig og tidlig, det kommer jo litt an på om de er plagsomme. Forrige svangerskap fikk jeg det rundt da, og de var smertefulle og regelmessige. Endte med sykemelding i uke 26 pga fare for tidlig fødsel. Fødte til tiden og alt var bra. Nå i dette svangerskapet kjente jeg kynnerne første gang i uke 15 ca, men nå er de ikke smertefulle og heller ikke regelmessige. Jeg har en oppfatning om at de fleste helsepersonell vil si at det er mest vanlig å ha kynnerne på slutten av svangerskapet når man er førstegangs, og at de gjerne kommer tidligere når man har født før. Og at det dermed er "tidlig" rundt uke 20 +/-. Men hvis de ikke er plagsomme, så er det bare en fin trening av livmoren.
cdaisy Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Har hatt kynnere siden uke 15 ca... Sannsynlig pga mye fysisk aktivitet. (Jobber som trenings instruktør) men så lenge de ikke er vonde er det ikke noe og bry seg om fikk jeg beskjed om. Så det gjorde jeg ikke Er nå i uke 34 og har fortsatt kynnere men ikke like mange da jeg nå ikke trener mere
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg fikk kynnere allerede i uke 9, er nå i uke 20. Forferdelig plagsomt! Er derfor sykemeldt siden jeg har en jobb med mye tung/fysisk jobb. De kommer som perler på en snor når jeg stresser og styrer litt, men også hvis jeg bare ligger og slapper av på ryggen. Er 2. gangs, men fikk kynnere like tidlig med første. Anonymous poster hash: e8026...66c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Føler jeg har hatt kynnere siden 1 trimester.. Anonymous poster hash: 35096...ee2
brrrr Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Her også kommer de fra tid til annen (er 16+0 i dag), og jeg har ikke et spesielt aktivt liv for tiden. Synes det er litt ubehagelig og er redd for at det skal skje noe, men så lenge de ikke gjør vondt eller er regelmessige forsøker jeg bare å slappe av og ikke tenke på det.
SiljeTerese85 Skrevet 12. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2013 takk for svar =) fikk ikkje kynnere første gangen før heeelt på slutten så jeg var ikke sikker på om det skulle være sånn =) mine er ikke vonde eller regelmessige så da er det vel ikke noe å tenke på¨=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå