Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Og kan komme med tips angående farging av hår? Jeg farget håret mitt for 2 uker siden, og allerede er fargen nesten helt borte. Blir frustrert! Anonymous poster hash: 0d59f...c9a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Jepp! Jeg er også en "slik". Og nei, har ingen tips. Det skjer med meg å, og det er sååååå irriterende!! Så hvis noen andre har tips slenger jeg meg på og hører gjerne...... Anonymous poster hash: 64163...2cc
geitemarken Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Jeg har. Vet ikke om det stemmer, men min frisør sier at jeg må farge håret når håret er skittent så fargen sitter bedre. Jeg har rett og slett sluttet å farge håret. Får nå mange komplimenter for håret og fargen
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 "Godt" det ikke bare er meg tenker allerede med skrekk og gru på den dagen jeg begynner å oppdage grå hår, men ikke kan skjule det Anonymous poster hash: 0d59f...c9a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 off ja, grå hår.... Heldige de som har naturlig fin farge på håret. Jeg er dessverre ikke en av dem... synes fargen er så utrolig kjedelig. Er sånn mørk blond - lys brun ish. Også blir det veldig bleika av sola på sommeren. Anonymous poster hash: 64163...2cc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Jeg har mørkt.. Så grå hår kommer til å synes vanvittig godt på meg! Anonymous poster hash: 0d59f...c9a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Brunette med glasshår her..! Har funnet ut at jeg like godt kanbruke glansvask som noe annet for å farge håret. Det er jo ikke noe som sitter i allikevel, så da trenger jeg ikke ødelegge håret totalt hver gang. Det som KAN være en mulighet er å bleke håret før du farger det. Da ødelegger du håret i såpass stor glad at fargen skal sitte bedre i. Sier de.. Jeg har ikke prøvd det selv, da. Har offisielt gitt opp. ..og det har frisøren min også gjort.. Anonymous poster hash: 93b92...708
Rafaella Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Der jeg jobber, beiser vi håret før farging. Dvs smører på fargekrem uten vannstoff i hele håret, eller de partiene fargen ikke sitter. Deretter setter vi innn vanlig farge. På denne måten får man åpnet skjellaget, slik at fargen kommer inn i hårstrået. Nå finnes det og dobbelpigmenterte farger (til salongbruk), som fungerer litt på samme måte.
MissZanta Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Herregud for noen "råd" dere har! Det må beises. Det vil si at en bruker nesten bare fargekrem og veldig let vannstoff. Bør bruke naturfage
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Jeg gar, her går det ut med skyllevannet. Har farget håret svart uten at det har syntes. Har hatt i fargen dobbelt så lenge som det stod. Men det tar bare ikke farge. Jeg er ikke kjempefornøyd med egen farge, men er blitt mørkere med tiden så det går greit. Men nå som jeg ser ett par grå hår..... Ja, jeg har jo ikke noe valg Anonymous poster hash: 8b9ec...0b5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Glasshår faktisk! Fasinert, har aldri hørt om det før. Forstår godt at det må være kjipt om håret ikke tar farge. Da lærte jeg noe nytt på DiB i dag og. Håper dere får hjelp av frisørene. Anonymous poster hash: 0ebae...afb
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #12 Skrevet 9. september 2013 Der jeg jobber, beiser vi håret før farging. Dvs smører på fargekrem uten vannstoff i hele håret, eller de partiene fargen ikke sitter. Deretter setter vi innn vanlig farge. På denne måten får man åpnet skjellaget, slik at fargen kommer inn i hårstrået. Nå finnes det og dobbelpigmenterte farger (til salongbruk), som fungerer litt på samme måte. Takk for svar, da vet jeg hva som skal prøves! Anonymous poster hash: 0d59f...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå