Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Sønnen min skal ha framføring på skolen. Skal skrive om favorittmusikken sin. Sliter litt, og jeg er ikke noen hjelp Er det noen steder på nettet han kan få litt hjelp? Anonymous poster hash: 03241...178
Himmel og hav Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 heinzelnisse.info er kjekk som oppslagsverk/ ordbok
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Takk :-) Anonymous poster hash: 03241...178
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Jeg er god i tysk, men dette var jo litt lite håndfast. Mitt tips. Skriv enkelt. Helt korte setninger, bruk ordbok. Det er ikke mange setninger som skal til. Si litt om hvorfor han liker denne musikken; "dieses Lied gefallt mir, weil..." Får ikke til tødler over a'en som det skal være. Kommer også an på hvilket nivå han er på... Den setningen jeg begynte på med leddsetning, er muligens litt vel kompleks. Kommer rundt 10.trinn, VGS en gang. Hilsen tysklærer'n Anonymous poster hash: cd7c3...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå