Gå til innhold

til dere som leier, hvor mye betaler dere i husleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og åssen bolig leier dere?

Anonymous poster hash: b1be2...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

65 kvm med bare ett soverom.

Betaler 7000kr+ strøm

Skrevet

Privat, vanlig leilighet.

Betaler 8000,- 65 kvm + strøm

Anonymous poster hash: 5a66f...cd2

Skrevet

Betaler 10000 + strøm, 60 kvm.

Skrevet

8000 inkl strøm, 60 kvm, leilighet i hus med egen hage.

Anonymous poster hash: 8907a...44f
Skrevet

60 - 70 kvm, stort soverom og utebod. 4500 inkludert internett og Canal digital

Anonymous poster hash: 924cf...2e0
Skrevet

2-roms på 53 kvm i bygård uten balkong, hage eller null og nix- kr.8000 + strøm

Skrevet

Vi leier første etg i enebolig. 2 soverom ca 75kvm med stor hage til disposisjon. Betaler 12000,- for kun boligen. Betaler strøm, tv og Internett i tillegg. Syns det er dyrt :(

Anonymous poster hash: 6fcd5...154

Skrevet

Vi leier ut. 90 kvm, 4 parkeringsplasser, hage og stor veranda. 7000,- + strøm

Skrevet

Shit, flytter gjerne inn hos deg istedet Nemi ;)

Anonymous poster hash: 6fcd5...154

Skrevet

Jeg leier ut. 85 kvm nyoppusset og med hage, får 9500 i mnd.

Anonymous poster hash: 84561...94d

Skrevet

9000 kroner for 150 kvm og med 3 mål tomt. Hus fra 70 tallet men nyoppusset. :D

Anonymous poster hash: c9b0f...243
Skrevet

Er tydelig at det ikke bare er her jeg bor det er dyrt. Som kommende alenemor er det begrenset hva jeg har råd til da jeg kun jobber deltid.. vil jp få redusert overgangsstønad, men har regna ut at jeg ikke kommer til å sitte med mer enn 14-15000 utbetalt.

Vil jo ha noe med to soverom og da må jeg opp i minst 8000. Så blir ikke stort igjen etter strøm, internet, bilutgifter, mobilregning osv.

Skrevet

oj, mye dyrt rundt om i landet.  :wacko: vi bor i sokkelleilighet rett ved havet, har egen gressplen og to bilplasser, det er tillatt med 4 dyr og et nyfødt barn  :P inkl. internett og tv-kanaler. det er to soverom (+ et mulig ekstra soverom) Vi betaler 7200 + strøm. Jeg synes egentlig det er dyrt, men vi har ikke lyst til å flytte på oss på en stund, og så er det vanskelig å finne et rimelig sted der det er tillatt med dyr...

Skrevet

Vi leier hovedhuset på en gammel gård. Kårboligen leies også ut. Har tre soverom, to bad, kjøkken, kontor, stor stue og peisstue. Masse plass ute. Garasje. Betaler 6800,- Ingenting inkludert i prisen.

Anonymous poster hash: 84541...9a9

Skrevet

6000 i mnd, enebolig, 90 kvm med stor hage. 3 soverom. + strøm. Veeldig billig, så her blir vi til vi kjøper :-)

Skrevet

Leier enebolig på 120 kvm for 10000 i mnd + strøm. Disponerer også en garasjeplass.

Anonymous poster hash: ed941...218
Skrevet

Synes det var veldig overkommelige priser dette!! Heldig!! I Tromsø betaler jeg 7000 kr for en hybel på 15 kvm.

Anonymous poster hash: dd697...4a5

Skrevet

7500 kr, nesten 70 kvm, 1 soverom, 3 parkeringsplasser og en liten bod. Har ikke tv abonnement, og boutgiftene er ikke mer enn husleie og strøm. Er veldig fornøyd, og tror ikke jeg kan finne noe tilsvarende til en billigere pris her i området.

I tillegg er området så familievennlig som mulig (endevei, vel etablerte naboer som tilbyr ungen hjelp når det er ute og leker, tilbyr barnepass titt og ofte og inkluderer oss i tilstelninger for nabolaget til tross for at vi bare leier). Tør ikke å ta sjansen på å flytte. Vanskelig å få seg leilighet i denne byen når man er alenemor og student med deltidsjobb...

Anonymous poster hash: bbd86...c9a

Skrevet

Dere med kun et soverom; har dere så små barn at de fortsatt får plass på deres soverom? Lurer på om jeg forlanger for mye siden jeg ønsker to soverom, kanskje det går greit med bare ett?

Skrevet (endret)

vi bor i "bryggerhuset" på en gård. er 2 etg, med gang ,bad, 2 soverom, stue med stor fin peis , kjøkken , loftstue, garasje,sommerstue å bod. samt fin uteplass. Betaler 7000 kr med strøm/tv-canal digigital/ og ved på vintern. Er ikke sånn veldig på landet heller , tar ca 5-8 min å kjøre til byen.

så syns ikke det er så værst, når vi holder på å spare til huskjøp:-)

Endret av line snart mamma til 2:D
Skrevet

Bor i studentleilighet, 1-roms, ca 25 kvadrat, betaler 5500. Inkludert strøm og internett. 

Skrevet

Leier hus på ca 150kvm, stor hage og garasje, betaler 3000,- mnd. Helt grei standard og gammelt hus, men vi trives kjempegodt :D Sjeleglad for at vi var de som fikk leie for du kommer ikke over et slikt kupp hver dag.

Anonymous poster hash: 69d4f...7bc
Skrevet

70-80 kvd, 8000 inkl alt.
Kjellerleilighet med egen hageplass. 2 soverom, bruker kun 1. Dum planløsning da 2 boder er like store som soverommene, 2 ganger som er like store som soverommene.

Liten stue og kjøkken i ett.

Men koselig for meg!

Skrevet

Leier privat, sokkelleilighet, ikke helt sikker på størrelsen

betaler 5000 pluss strøm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...