Gå til innhold

IKM uke 40

Anbefalte innlegg

Hei!

Hiver meg med her jeg. IKM 1. oktober, PP2. 7 DPO i dag. Har nok ikke de største forhåpningene for denne PPen av flere årsaker (usunt kosthold, lite trening, stress, usikker på timing ift. eggløsning), men et lite håp er det vel alltids. Foreløpig ikke noe som ligner på et eneste lite symptom,men det trenger jo ikke å bety verken det ene eller det andre :P

Fortsetter under...

Hei damer!

Hvordan går det med dere? noen som har testet?

Jeg testet i dag, på morgenurin, 8 dager før IKM. Den var som (litt) forventet ikke positiv :) Føler meg utrolig teit så jager etter symptomer og tester så tidlig....! Første pp og jeg er helt hjernevasket fortiden. Tenker på hvordan dette skal gå hvis jeg har noen pp'er igjen før det klaffer! hehe:)

Hei damer!

Hvordan går det med dere? noen som har testet?

Jeg testet i dag, på morgenurin, 8 dager før IKM. Den var som (litt) forventet ikke positiv :) Føler meg utrolig teit så jager etter symptomer og tester så tidlig....! Første pp og jeg er helt hjernevasket fortiden. Tenker på hvordan dette skal gå hvis jeg har noen pp'er igjen før det klaffer! hehe:)

ja sånn kan det være i prøvingens hete hehe.. jeg utsetter meg ikke for slikt hehe da blir dagene til ikm ennå lenger  :D

Putter meg selv inn i oversikten jeg :)

IKM uke 40

Mandag 30.september
-Vinterblomst (ca.30sept- 1.okt)
-Lulusen (ca.28sept-30.sept)
-Vilbli4

Tirsdag 1.oktober
-Cayenne
-Poteto
-Ens

-Snøleopard

Onsdag 2.oktober
-2014
-supermjau

Torsdag 3.oktober
-Aheng
-Flintstone28

Fredag 4.oktober
-Åse har et lite gull
-Cambri

Lørdag 5.oktober
Joha99

Søndag 6. oktober
-Trollunge (ca.4-6 ok)
-Gorine
-Mamma&storebror (ca. 5-6 okt)

Annonse

Jeg har testa igjen i dag. 11 dpo. Først med en eggløsningstest som ble knall positiv, så en billigstrimmel, som ble svaaakt positiv. Måtte dobbeltsjekke alt dette med en digital CB, og der sto det; Gravid 1-2. Woohoo!
Men det er rart med det... nå innbiller jeg meg at dette sikkert bare er kjemisk. klarer ikke være positiv.
Skal ta ny test søndag eller mandag, så får vi se om det har skjedd noe den ene eller den andre veien :-)

Får vel et foreløpig svar i morgen, men for å være sikker må jeg ta en blodprøve til. Grunnen til at jeg tar er at jeg har SÅ mye smerter i magen, kramper og sånn - kjennes egentlig ut som eier, og det kan jo ikke være bra.. hverken ved graviditet eller ikke...

Annonse

Jeg skal prøve å holde meg hard og ikke teste før tidligst mandag har jeg bestemt. Så får vise om jeg greier å la være! Har jo så mange strimler i skapet at en fra eller til liksom ikke spliller noen rolle;)

I går var jeg fryktelig kvalm og støl i maven, men det er selvfølgelig borte i dag. Så fortsatt ingen tegn på fullklaff her i gården.

Grattis til deg vilbli4! Kjempeartig. Så får vi bare krysse fingrene for at resten av oss får positiv test også i neste uke:)

Gratulerer vilbli4!!!! Så spennede at flere tester allerede, jeg tørr ikke. Tror ikke på positivt denne gang men er utrolig uggen i kroppen og må tisse heeeele tiden... Så vi får se! Håper enten på ikm 1. eller at tr kommer en dag eller to før tiden så jeg kan slappe litt av.
AHENG: Hvordan gikk blodprøvene?

Noen som tørr teste i helga?

Aheng, hver gang jeg har ventet på svar på prøver, og de har sagt de skal ringe, så har de aldri gjort det. Så det har alltid endt på med at jeg må ringe de. Den ene gangen virket det som om legen mente han bare skulle ringe om de fant noe.. Kanskje hos deg også? Det er jo så irriterende når de ikke ringer når de sier det. Du får ringe med engang de åpner til mandag:)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...