Gå til innhold

IKM uke 40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer ens!

Jeg testet negativt i dag. IKM på torsdag, så jeg regner med at det ikke klaffet på første forsøk.

Er en del sammenkomster av det festlige slaget de neste ukene, så ikke så galt at det ikke er godt for noe. Da kan jeg være med på festen :)

Neste pp blir i november for vår del, er borte neste mnd.

Lykke til alle dere andre :)

Åh, gratulerer ens!!:D så stas:)!!

Jeg venter på tester i posten, men regner med de blir hvite.IKM er nok noen dager senere enn hva jeg hadde trodd pga varierende syklus. Tror tr kommer løpet av helgen isteden for i morgen.. Ingen symptomer på noe som kan være graviditet her nå hvertfall;)..

Da var min første test tatt! Positiv!!! Testet nå, må nok svi av en test i morgen tidlig også! :D Uvirkelig!

Gratulere!! :D Så spennende! :)

Ingen tegn til TR i dag, å har heller ikkje tatt test si eg forventer hun på besøk. Tar en test i morgen om hun ikkje er kommen da..

Annonse

Gratulerer til alle med positive tester og lykke til videre i ny IKM uke til dere det ikke klaffet for...

Her ble det svaaaaaak positiv test i dag, kun 10 dop, så jubler ikke enda, men kjører på med naturlig progrestron krem.

Var siste billigtesten jeg hadde igjen, men har bestilt flere i dag, så håper de kommer i løpet av de neste dagene.

Gratulerer ens og joha99! Satser på at dette går veien! Kjempeartig. Tok en billigtest i dag og den var sef negativ. Eller, skimter en VELDIG svak skyggestrek (da må jeg se skikkelig godt etter assaog mannen hadde aldri i verden sett det) så det tolker jeg i retning som negativ. Ikm i morgen så et bitte lite håp lever enda

Prøvde å oppdatere på slutten med hvem som har blitt gravide og hvem som har fått besøk av tante rød:). Stemmer denne? :)

IKM uke 40

Mandag 30.september

-Vinterblomst (ca.30sept- 1.okt)

-Lulusen (ca.28sept-30.sept)

-Vilbli4

Tirsdag 1.oktober

-Cayenne

-Poteto

-Ens

-Snøleopard

Onsdag 2.oktober

-2014

-supermjau

Torsdag 3.oktober

-Aheng

-Flintstone28

Fredag 4.oktober

-Åse har et lite gull

-Cambri

Lørdag 5.oktober

Joha99

Søndag 6. oktober

-Trollunge (ca.4-6 ok)

-Gorine

-Mamma&storebror (ca. 5-6 okt)

-Gravide-

-Vilbli4

-supermjau

-ens

-Tante Rød-

-Cayenne

-aheng

-Lulusen

-vinterblomst

-Åse har et lite gull

Annonse

Gratulere så mykje til dere med positiv test!! :D Lykke til videre!

Ingen positiv test enda, å heller ikkje noko TR! Sku kommet i går. Å syns eg kjenner den er på vei hele tida! Vore på do sikkert 7-8 ganger i dag, å ingen tr :/

Håper du får en positiv test i løpet av noen dager!! :D Har du noen symptoner?

Gratulere så mykje til dere med positiv test!! :D Lykke til videre!

Ingen positiv test enda, å heller ikkje noko TR! Sku kommet i går. Å syns eg kjenner den er på vei hele tida! Vore på do sikkert 7-8 ganger i dag, å ingen tr :/

Håper du får en positiv test i løpet av noen dager!! :D Har du noen symptoner?

Kun symptomer på at tr er rett rundt hjørnet, som har vore i 3 dager nå. Litt små hissig, opp 1 kg, litt vond rygg. Men ingen unormale greier. Så håper eg får svaret om noen dager! (Ingen TR!) Tester i morgen tidlig og om hun ikkje er kommen..

Oi, i dag ble den "usynlige" skyggestreken fra i går til en tydelig svak strek! Jubler ikke for høyt enda, men tenker jeg må innom apoteket på vei hjem fra jobb og kjøpe en CB test. Håper virkelig det er en liten huleboer der inne som har tenkt å bli der helt til midten at juni!

Ja veldig spennende! Men liker ikke å ha alt for store forhåpninger sånn med en gang. Det har jo skjedd før at den ikke satt lenger enn en uke likevel. Men jeg krysser fingrene for at alt går bra. Og håper de av dere som fortsatt ikke har fått besøk får en positiv test snart :)

Jeg slenger meg på her, jeg. Har lenge gått på p-piller, og har ikke hatt regelmessig mensturasjon, derfor vet jeg ikke helt hvor lang syklus jeg har. Men om den er 28 dager var IKM i går. Har følt meg litt "uggen" de siste dagene, men det er litt vanskelig å stole på meg selv. Føler jeg bare går å leter etter symptomer; "Jeg er vel litt kvalm nå, er jeg ikke det?". Skal ta en test i morgen, så får vi se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...