Gå til innhold

IKM uke 40

Anbefalte innlegg

Optimist? Jeg? Ja, får vel si det :P

Testet i går kveld (!!!!) og jeg har ennå 1 uke igjen til IKM :P Gjett hva den var da???? BLENDAHVIT!!!

Testet 7 dager etter el sist! Måtte bare, er helt ubrukelig!! men i morgen, da tester jeg! (igjen). Håpe håper. IKM 1 okt.

Fortsetter under...

Når kan man begynne å teste? Har samme ikm som deg Poteto... :)

Eg tester i morgen tidlig. Viser den ikkje noko, så tester eg igjen på tirsdag, Men er testen negativ i morgen, så trur eg tr kommer på besøk på tirsdag.

Endret av Poteto

God morgen! Da var testen tatt, og den er like hvit som forventet. Ettersom jeg ikke har hatt el tester denne måneden, så har jeg ikke helt kontroll på når el var, så det startet med at jeg fulgte kalenderen, også etter symptomer på kroppen, så da har jeg altså gått fra å tro det var den 17til18,til19 og nå til slutt ser det ut til at det var den 21:) Hehe. Så da er jeg visst et sted fra 12-8 dpo, men har en følelse av at 8 dpo er mest riktig.. Så tar en ny test for sikkerhetens skyld om et par dager, om ikke tr har kommet alt da:). El tester er allerede bestilt til neste pp;).

Annonse

God morgen! Da var testen tatt, og den er like hvit som forventet. Ettersom jeg ikke har hatt el tester denne måneden, så har jeg ikke helt kontroll på når el var, så det startet med at jeg fulgte kalenderen, også etter symptomer på kroppen, så da har jeg altså gått fra å tro det var den 17til18,til19 og nå til slutt ser det ut til at det var den 21:) Hehe. Så da er jeg visst et sted fra 12-8 dpo, men har en følelse av at 8 dpo er mest riktig.. Så tar en ny test for sikkerhetens skyld om et par dager, om ikke tr har kommet alt da:). El tester er allerede bestilt til neste pp;).

Eg tok el tester, men dei viste svake streker, ingen av testene var like sterke som kontroll streken. Så eg lurer egentlig på om eg har hatt skikkelig EL.. De sier jo test streken skal være like sterk som kontrollstreken. Men det har den ikkje vore hele mnd.

Hei jenter :) Jeg var igjennom en abort for 8 uker siden, og nå er det 3 dager igjen til IKM. Jeg kjenner jeg er helt testegal. Tok en billigtest i går, hvor det kom frem en lys rosa bred strek lenge etter tidsfristen. Er blitt helt ødelagt i hodet etter dette, og tok enda en test i går ettermiddag hvor man kan se en svak antydning til strek, og en i dag tidlig hvor man egentlig ikke ser noe som helst :/ har så lyst å bli gravid igjen! Har ikke drukket siden forrige test kl 09.30, og tenkte å ta en CB i ettermiddag. Fikk positive digitale EL tester mandag og tirsdag for 2 uker siden, så har IKM på onsdag... Kommer til å bli SÅ skuffet om TR dukker opp da.... Prøvde i over 1 år med tidligere samboer før jeg ble gravid med ny mann veldig uventet. Nå har jeg satt min lit til at denne nye fantastiske gutten har super svømmere, siden han klarte å gjøre meg gravid med en gang, og vi er så klare for en liten en... så fallhøyden er stor nå, fordi jeg vil og tror så veldig... Måtte bare få dette ut et sted, vil ikke si noe til ham om at testen var positiv etter tidsfristen i går, eller at jeg er teste gal :P

Svak positiv CB plus + billigstrimmel i dag tidlig! Uæh! Vet ikke helt om jeg tør å bli glad helt ennå, lest litt for mye om falsk positive tester og kjemiske graviditeter.. Skal teste igjen i morgen eller tirsdag.

Og klem til deg, Sienna! Vet hvordan du har det, tror jeg har tenkt på tester konstant den siste uka.. Forum er en genial måte å få ut litt skrulle-snakk, typen skulle bare visst hvor crazy jeg egentlig er når det kommer til babylaging! Haha  :D

Svak positiv CB plus + billigstrimmel i dag tidlig! Uæh! Vet ikke helt om jeg tør å bli glad helt ennå, lest litt for mye om falsk positive tester og kjemiske graviditeter.. Skal teste igjen i morgen eller tirsdag.

Og klem til deg, Sienna! Vet hvordan du har det, tror jeg har tenkt på tester konstant den siste uka.. Forum er en genial måte å få ut litt skrulle-snakk, typen skulle bare visst hvor crazy jeg egentlig er når det kommer til babylaging! Haha  :D

Gratulere! Så kjekt! :)

Annonse

Hei jenter :) Jeg var igjennom en abort for 8 uker siden, og nå er det 3 dager igjen til IKM. Jeg kjenner jeg er helt testegal. Tok en billigtest i går, hvor det kom frem en lys rosa bred strek lenge etter tidsfristen. Er blitt helt ødelagt i hodet etter dette, og tok enda en test i går ettermiddag hvor man kan se en svak antydning til strek, og en i dag tidlig hvor man egentlig ikke ser noe som helst :/ har så lyst å bli gravid igjen! Har ikke drukket siden forrige test kl 09.30, og tenkte å ta en CB i ettermiddag. Fikk positive digitale EL tester mandag og tirsdag for 2 uker siden, så har IKM på onsdag... Kommer til å bli SÅ skuffet om TR dukker opp da.... Prøvde i over 1 år med tidligere samboer før jeg ble gravid med ny mann veldig uventet. Nå har jeg satt min lit til at denne nye fantastiske gutten har super svømmere, siden han klarte å gjøre meg gravid med en gang, og vi er så klare for en liten en... så fallhøyden er stor nå, fordi jeg vil og tror så veldig... Måtte bare få dette ut et sted, vil ikke si noe til ham om at testen var positiv etter tidsfristen i går, eller at jeg er teste gal :P

Hadde sambo visst kor Babygal eg er, så hadde han nok flyttet frå meg! Hehe! Tenker på det nesten hele tida!!

Masse lykke til å håper spira sitter ganske kjapt hos deg! :)

Så spennende med enda en mest sannsynlig positiv test! Krysser fingrene for at mini klorer seg fast. Jeg hadde tenkt å vente til i morgen med første test, men greide ikke å la være i går morrest. Og den var selvfølgelig som forventet blendahvit;) ikm er vel på torsdag så skal i alle fall prøve å vente så lenge som mulig ut i neste uke før jeg tester igjen. Harav en eller annen grunn ikke tro på at det gikk den perioden her heller, så det er nok bare å klargjøre seg for besøk i midten av uka.

Så spennende med enda en mest sannsynlig positiv test! Krysser fingrene for at mini klorer seg fast. Jeg hadde tenkt å vente til i morgen med første test, men greide ikke å la være i går morrest. Og den var selvfølgelig som forventet blendahvit;) ikm er vel på torsdag så skal i alle fall prøve å vente så lenge som mulig ut i neste uke før jeg tester igjen. Harav en eller annen grunn ikke tro på at det gikk den perioden her heller, så det er nok bare å klargjøre seg for besøk i midten av uka.

Tålmodighet er vell ikkje vår sterkeste side om dagene ser eg! ;) Godt det ikkje bare er meg. Eg må bestille en haug med flere tester!

Gratulerer så mye supermjau. Tillater meg et hurra! ;) Når venter du mens?

Håpe spiren klamrer seg fast :D

Takktakk! Håper spiren klamrer seg fast denne gangen ja, forrige gang endte det i MA. Så tør ikke bli altfor glad helt ennå..  :)

Hadde egentlig forventet mens 2. oktober, men troooor kanskje jeg har bommet med en dag og at det heller er 1.? Jeg har ikke tempet eller tatt noen EL-tester, så det er basert på EL-slim og litt gjetting. Haha. Er bare på 2pp, så skulle liksom "ta det helt med ro, ikke tenke for mye og bare ta det som det kommer". Yeah right!  :D

Hehehe, tror nok kanskje vi er flere ja! Jeg bestilte en hel haug fra billigtester til forrige pp så har en del på lager. Jeg har bare brukt disse før og de har som sagt funket utmerket

Eg har kun prøvd dei 1 pp, Men har da brukt en god del av dei ;) spes gtestene..

Nei, det er vel en mulighet for at det ikke var el denne pp da poteto. Men jeg har aldri brukt det før, så har ikke noe erfaring med det:). Du får ta en ny test om et par dager:).

Vi krysser fingrene for at uke 44 blir lykkeuka Cayenne;).

Sienna85, du er ikke alene om det;). Her går det i testing, måling og alt annet av tanker en kan ha rundt det:). Godt det fins slike forum, kjæresten titter på meg som om jeg snakker gresk når jeg begynner å legge ut om el, dpo, ikm,pp osv:) haha.. Jeg skulle ta det rolig ettersom det er første pp. Ja, det gikk ikke akkurat. Nå venter jeg på nye graviditetstester, vitaminer og el tester:) jaja:)..

Er det forresten noen av dere som har bestilt fra sikkertsvar.no før? Så de kom billigere og bedre ut i en test enn de billige-tester.no, så bestilte derifra nå:)..

Oj,oj!! Så spennende da supermjau! Krysser fingre for at det er en spire som har kommet:D!

haha  :D  vi er mange halvgale testere ser jeg! så spennende med de som har kanskje-positive tester!! Jeg måtte jo teste idag 2 dager før ikm og den var negativ.. nå hper jeg selvfølgelig at jeg er  av de 46% som ikke har noe særlig forhøyet LH tidlig i graviditet og kan teste positivt om etpar dager!!  :D De regner at ca56% kan teste positivt 4 dager før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...