Gå til innhold

IKM uke 40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her blir det testing på IKM eller dagen etter. Vi er på hytta med mamma og pappa den helgen.. så :P Litt upratisk å teste da, men vi får se.

Symptomer: kvalm og strekk i magen. Svimmel i dag også. Og utrolig sulten. 
Men jeg har liten tro på symptomer så tidlig, med tanke på at jeg hadde EL i helgen. Kvalm har jeg vært i 3 dager, og jeg lurer på om jeg hadde litt tidlig EL denne gangen. Svimmel vet jeg ikke hvor kommer fra. Strekking i magen kan jo være ALT mulig annet :)

Jeg har vært småkvalm om kveldene og øm nedentil de siste to dagene. Det kan være så mangt, men man kjenner jo ekstra godt etter. Ved forrige svangerskap hadde jeg ikke noe særlige symptomer før uke 6, men da kjente jeg heller ikke etter (graviditeten kom litt uventet).

Har jevn syklus, men likevel usikker på når eggløsningfant sted denne mnd. Iflg eggløsningskalkulatoren skulle jeg hatt eggløsning på torsdag 19... men jeg hadde eggløsningsslim på søndag 16 (ganske mye). Så jeg tror at eggløsningen kom litt tidligere. Ikke vanlig at eggløsningen kommer fire dager etter eggløsningsslimet, ve.....l?

Dvs at jeg tror at eggløsningen kom mandag eller tirsdag forrige uke.

Har så lyst til å teste....men må nok vente litt. Kjenner dette med prøving er altoppslukende! og jeg er i første pp...

Flintstone28, det kan jo være pga det, men er jo muligheter for at det er noe annet også;)

Her føles det som om jeg har hatt noe ala typ strekk i nedre del av magen på høyre side i flere dager nå, stikkinger, og vært kvalm på morgenen de siste tre dagene. MEN jeg har aldri tenkt så mye over hvordan kroppen min er ellers rundt el og mensen, så regner med det er pga det og at jeg har hatt litt mye å gjøre i det siste, så kan vel være pga stress også:). Har egentlig ikke helt troa på at det klaffet denne måneden, men lever allikevel litt i håpet:)..

Annonse

Jeg har så mye tidsfordriv når kjæresten ser på fotball, så laget en liten oversikt over IKM her inne;). Så det ikke var alle som hadde lagt ut IKM dag, men tok med de jeg fant:).

IKM uke 40

Mandag 30.september

-Vinterblomst (ca.30sept- 1.okt)

-Lulusen (ca.28sept-30.sept)

Tirsdag 1.oktober

-Cayenne

-Poteto

-Ens

Onsdag 2.oktober

-2014

-supermjau

Torsdag 3.oktober

-Aheng

Fredag 4.oktober

-Åse har et lite gull

-Cambri

Lørdag 5.oktober

Søndag 6. oktober

-Trollunge (ca.4-6 ok)

-Gorine

-Mamma&storebror (ca. 5-6 okt)

Jeg har IKM 30 sept. hadde eggløsning sist helg, den 15 sept. Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg borte fra testene....

Jeg har så mye tidsfordriv når kjæresten ser på fotball, så laget en liten oversikt over IKM her inne;). Så det ikke var alle som hadde lagt ut IKM dag, men tok med de jeg fant:).

IKM uke 40

Mandag 30.september

Tirsdag 1.oktober

-Cayenne

-Poteto

-Ens

Onsdag 2.oktober

-2014

-supermjau

Torsdag 3.oktober

-Aheng

- Flintstone28

Fredag 4.oktober

-Åse har et lite gull

-Cambri

Lørdag 5.oktober

Søndag 6. oktober

-Trollunge (ca.4-6 ok)

-Gorine

Jeg har IKM 30 sept. hadde eggløsning sist helg, den 15 sept. Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg borte fra testene....

Du glemte meg! :)

Ja, det er ikke lett å holde seg unna vilbli4:)! Oppdaterte listen, så slik ligger vi ann nå:) Håper jeg har fått plassert alle på rett sted :

IKM uke 40

Mandag 30.september

-Vilbli4

Tirsdag 1.oktober

-Cayenne

-Poteto

-Ens

Onsdag 2.oktober

-2014

-supermjau

Torsdag 3.oktober

-Aheng

-Flintstone28

Fredag 4.oktober

-Åse har et lite gull

-Cambri

Lørdag 5.oktober

Søndag 6. oktober

-Trollunge (ca.4-6 ok)

-Gorine

jeg var hos legen i dag, og da tok jeg en tisseprøve (hadde egentlig time til sønnen min), men den var negativ. Men ettersom jeg har så mye vondt i mage/underliv skulle jeg komme tilbake å ta blodprøve senere i uka... 

MEN i går og i dag har jeg hatt masse slim, nesten som EL-slim.... men har jo ikke hatt noe mens og kan ikke skjønne at det kan vøre EL.... er det noen symptomer som sier at man skal 'slime'?

jeg var hos legen i dag, og da tok jeg en tisseprøve (hadde egentlig time til sønnen min), men den var negativ. Men ettersom jeg har så mye vondt i mage/underliv skulle jeg komme tilbake å ta blodprøve senere i uka... 

MEN i går og i dag har jeg hatt masse slim, nesten som EL-slim.... men har jo ikke hatt noe mens og kan ikke skjønne at det kan vøre EL.... er det noen symptomer som sier at man skal 'slime'?

Håper blodprøven viser noko då..

Eg har og hatt mykje slim i dag, men ikkje el! (håper eg da?)  Så lurer på det samme!

Annonse

hehe vi blir jo en gjeng med følere og synsere ;):D  det er jo moro! jeg har fått mye mer symptomer bak i korsrygg men også en tyngdefølelse over skambenet og da mener jeg det er menssymptomer! kan ikke huske at jeg har hatt menssymptomer så tidlig..altså en uke før mens.  :unsure: well well. 

Cayenne: jeg har også vært småkvalm i helgen og det er jeg så å si aldri. kan være pga hodepinen som har småplaget meg. jepp digg hadde det vært å var gravid  :wub:

Oi oi oi så spennende vilbli4!!!! Krysser fingrene for fullklaff for deg. Prøver å ikke kjenne for mye etter symptomer, men det er jo ganske vanskelig å la være i grunn :P Er uggen i maven men det kan jo være hva som helst. Er jo alt for tidlig til å ha noen symptomer enda da el var på torsdag. Dessuten har jeg ved de to forrige svangerskap hatt minimalt med symptomer/plager så regner ikke med at denne gangen blir noe annerledes om det blir klaff snart. Mitt første symptom blir nok en positiv test :lol:

IKM uke 40

Mandag 30.september

-Vilbli4

Tirsdag 1.oktober

-Cayenne

-Poteto

-Ens

Onsdag 2.oktober

-2014

-supermjau

Torsdag 3.oktober

-Aheng

-Flintstone28

Fredag 4.oktober

-Åse har et lite gull

-Cambri

Lørdag 5.oktober

Joha99

Søndag 6. oktober

-Trollunge (ca.4-6 ok)

-Gorine

Lister meg forsiktig her etter mange nederlag de siste 4 årene:(

Orker ikke dra historien, men vi er i gang med prøving igjen etter 4 mnd pause.

Godt og litt skummelt å være her inne igjen.

Ser jeg blir eneste med IKM 5.oktober.

IKM uke 40

Mandag 30.september

-Vilbli4

Tirsdag 1.oktober

-Cayenne

-Poteto

-Ens

Onsdag 2.oktober

-2014

-supermjau

Torsdag 3.oktober

-Aheng

-Flintstone28

Fredag 4.oktober

-Åse har et lite gull

-Cambri

Lørdag 5.oktober

Joha99

Søndag 6. oktober

-Trollunge (ca.4-6 ok)

-Gorine

Lister meg forsiktig her etter mange nederlag de siste 4 årene:(

Orker ikke dra historien, men vi er i gang med prøving igjen etter 4 mnd pause.

Godt og litt skummelt å være her inne igjen.

Ser jeg blir eneste med IKM 5.oktober.

negativ fortid lar vi være!!  :) masse lykke til med ny prøving  :wub:   

jeg klarte ikke holde meg unna testene i dag... 9 dpo. Følte meg litt tragisk. MEN! Det kom opp en skyggestrek på den!!!   håååper at dette lover godt! :-)

weee så spennende!! tester du igjen på dag 14? 

Hvis jeg klarer å holde meg så lenge ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...