Gå til innhold

IKM uke 40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, her lever jeg helt vanlig. Eneste som jeg har tenkt å begynne med, men glemt å kjøpe, er folsyre.

Kosthold et som alltid. Var det forrige svangerskap å. Spiste litt mindre spekemat, men spekeskinke fra eget kjøleskap spiste jeg innimellom. Orker ikke alt hysteri rundt mat. Alt med måte! Eneste som er totalt forbud for min del er alkohol. Men det er noe jeg evt tar stilling til når jeg får positiv test, drikker minimalt i utgangspunktet, så ingen bekymring rundt det :)

De første pp endret jeg ikke noe, siden dette er 5. pp har jeg kuttet ned kaffe betraktelig, forrige pp startet jeg med folsyre og denne pp har jeg testet bidronninggele. Har også hatt veldig mangel på vitaminer så jeg tar ekstra av det nå og.

Svak el tester nå, så regner med vi har passert el. Jeg bruker billigstrimler fra billig-tester.no, men er ikke så veldig fornøyd med de. Må liksom analysere de så innmari. Skulle endten neg. Eller pos. og ikke noe mellomting :) Har brukt cb monitor før forrige graviditet, men synes den surret så innmari nå. Også er det så dyrt. Blir nok cb neste pp om den ikke sitter nå. Noen her som har prøvd lenge?

Liker ikke denne tiden etter el, går bare å tenker på symptomer. :)

Annonse

De første pp endret jeg ikke noe, siden dette er 5. pp har jeg kuttet ned kaffe betraktelig, forrige pp startet jeg med folsyre og denne pp har jeg testet bidronninggele. Har også hatt veldig mangel på vitaminer så jeg tar ekstra av det nå og.

Svak el tester nå, så regner med vi har passert el. Jeg bruker billigstrimler fra billig-tester.no, men er ikke så veldig fornøyd med de. Må liksom analysere de så innmari. Skulle endten neg. Eller pos. og ikke noe mellomting :) Har brukt cb monitor før forrige graviditet, men synes den surret så innmari nå. Også er det så dyrt. Blir nok cb neste pp om den ikke sitter nå. Noen her som har prøvd lenge?

Liker ikke denne tiden etter el, går bare å tenker på symptomer. :)

Jepp - jeg har prøvd i to år - siden jeg var 39, hehe ;) tar det med godt humør siden jeg har to flotte skolebarn fra før. Men hadde vært fantastisk med en liten attpåklatt, da! Er vel alderen som har innhentet meg tenker jeg, selv om jeg har eggreserver som en ungjente og aldri har vært sprekere.

Jeg har prøvd alt fra bidronninggele til wild yam og babyklister, men nå tar jeg bare multivitaminer. Dvs. denne pp'en har jeg tatt Dong Quai fram til el, kom jeg på nå. Er visst mange som har hatt suksess med det! Har ellers kuttet kaffe nesten helt (og savner det ikke) og drikker kun et glass vin nå og da før el.

Kos igjen i går.. lurer på om jeg har EL i dag.. stikkinger på ene siden... :)

stikkinger her i dag også, så kanskje el her også? I følge kalenderene mine så skulle el vært et sted fra 14-18 sept, så om det ikke går denne pp så skal jeg kjøpe el tester til neste pp:). Nå har jeg trodd jeg har hatt el i to uker snart:) Hehe

Annonse

Ja, hvordan er det med alle dere andre? Jeg 'føler noe' nede i mageregionen... Stikker, strekker, konstant følelse av 'ubehag' som gjør at jeg alltid er bevisst området..... Hmmm har ALDRI smerter før eller under mens, men kanskje jeg tenker og drømmer for mye. Har SÅ lyst til å teste...

Åh hetetokter, både i går og i dag har jeg vært uvanlig varm! Koker over. Jeg er alltid kald og kan sitte med teppe selv om vi fyrer. Føler meg også sykt ustabil i humøret. Lei disse innbilte symptomene. Hvordan er det med dere andre? Flere som merker forandringer?

Ikke mange dagene siden el her, så har selvfølgelig ingen symptomer. Tenkte jeg skulle prøve å være virkelig hard og ikke teste før 14 dager etter el denne gangen, hvilket er 3. oktober. Skal gjøre så godt jeg kan å ikke tenke/håpe på at det ble klaff denne gangen, men det er ikke lett! Skjer det så skjer det, eller er det bare å prøve igjen neste gang ;)

Hvor mange av dere som har barn fra før har kjent denne berømmelige festesmerten/hatt festeblødning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...