Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Har deres barn hatt det? Nå har han brukt det snart 1 uke (i morgen) Og jeg blir snart gal. Han har aldri vært noe problem å legge, men helt siden onsdag har det vært 1-2 timer med konstant vræling (sinne) ved leggetid fordi han ikke vil sove. Han er og mye mer sinna og irritabel på dagtid enn tidligere. Har deres barn hatt det slik? Har det hjelpt og bytte til andre medisiner? Hvilken? Anonymous poster hash: 9158c...a84
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Ja min fikk slike bivirkninger, ikke så voldsomme som du beskriver, men merket absolutt mer uro i kroppen hans. Anonymous poster hash: 47d17...bc0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Vi måtte i starten gi det om morgenen, siden det ødela hele leggingen. Hun ble helt umulig. Men etter en stund ble hun vondt til det. Så mitt råd er å gi det på morgenen, eller tidligere på kvelden. Ikke gi rett før legge tid. Etterhvert blir det bedre. Nå har vi vært uten siden rett før sommeren, og jeg håper vi slipper denne vinteren. Men hun blir fort tett med forkjølelser osv. Vi får høre med legen hva han mener på neste kontroll. Anonymous poster hash: a43b0...a23
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Han skal på oppfølgings time til fredag så skal ta det opp med legen da, tenkte jeg ville høre om andre har opplevd det og fått bedre erfaring med andre merker. :-) Greit å vite litt hva jeg har i vente for er ikke holdbart for hverken liten eller stor å ha det sånn som nå Anonymous poster hash: 9158c...a84
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Kjenner meg godt igjen! Her gikk lillemann på både flutide og ventolin, og han ble helt ustyrlig! Frekk, ufin, sinna og tverr! Byttet ut ventolin med atrovent, og det ble noe bedring, men takker høyere makter for at astmaen er på vei tilbake slik at det ikke er et daglig rituale lenger!! Andre bivirkninger av flutide er forresten sopp i munnen, så viktig å skylle med vann etter bruk! Ikke sukkerholdige ting, ikke engang fruktsukker, da vokser soppen mer enn du skyller den unna Anonymous poster hash: f5c48...dfd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Han drikke 1 Glass vann og pusser tenner etter å ha fått sprayen. Får morgen og kveld så tar det i sammenheng med morgen og kveld stellet :-) Håper det gir seg med sinne eller at han kan prøve ett annet slag Anonymous poster hash: 9158c...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå