Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 På grunn av ekstrem kvalme i svangerskapet?? Jeg ønsker ikke abort men det er utrolig vanskelig og se lyset i tunnelen når jeg brekker meg hele tiden Anonymous poster hash: 41ad6...3e6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Ehh, seriøst? Håper du tuller nå?? Anonymous poster hash: 169ce...3c0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Hvordan skal du klare å føde, hvis du ikke tåler kvalme? Anonymous poster hash: 169ce...3c0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Ja det kan vi lure på men takler denne kvalmen utrolig dårlig Anonymous poster hash: 41ad6...3e6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Hvordan skal du klare å føde, hvis du ikke tåler kvalme? Anonymous poster hash: 169ce...3c0 Jeg tåler ikke kvalme, men takler fødselen helt fint. Anonymous poster hash: 0a80e...3e5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Hvordan skal du klare å føde, hvis du ikke tåler kvalme? Anonymous poster hash: 169ce...3c0 Tåpelig sammenlikning. Fødselen varer ca 1 døgn mens kvalme kan vare hver dag, i 9 mnd. Dessuten har man ikke noe valg når fødselen melder sin ankomst,mens svangerskap på tidlige tidspunkt kan avbrytes. Forøvrig synes jeg kvalme er en dårlig grunn til å ta abort. Da regner jeg med at du velger bort det å få barn da? Eller har du tenkt til å bli gravid på nytt og på nytt og bare ta abort om du blir kvalm? Dessuten får du ikke abort så raskt som du kanskje håper og kvalmen er kanskje over innen du har fått time, eller kanskje er i ferd med å gå over innen den tid. Kvalme er ikke gøy men man må bare stå i det. Dra til legen og få kvalmestillende om det er for ille. Anonymous poster hash: cf6f4...958
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Hvordan skal du klare å føde, hvis du ikke tåler kvalme? Anonymous poster hash: 169ce...3c0 Jeg tåler ikke kvalme, men takler fødselen helt fint. Anonymous poster hash: 0a80e...3e5 På grunn av ekstrem kvalme i svangerskapet?? Jeg ønsker ikke abort men det er utrolig vanskelig og se lyset i tunnelen når jeg brekker meg hele tiden Anonymous poster hash: 41ad6...3e6 Så du vurderer det fremfor kvalme? Jaja... Anonymous poster hash: 169ce...3c0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Det er en tanke som dukker opp innimellom når kvalmen er på sitt værste.. Jeg ønsker det ikke men samtidig så tenker jeg at dette klarer jeg ikke i mange mnd til... Utrolig slitsomt og ikke kunne reise segopp uten å kaste opp Anonymous poster hash: 41ad6...3e6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Det er i alle fall ingen tvil om at dere to første som svarte ikke har opplevd å ha ekstrem svangerskapskvalme. Jeg forstår godt at du tenker tanken, hi...! Hold ut, og tro det eller ei - det ER faktisk verdt det når de ni månedene er over...! Kanskje du ikke ønsker deg flere barn, men det du bærer på ER det verdt! Og hvem vet - kanskje gir kvalmen seg en del etterhvert også? Håper det!! Lykke til! Anonymous poster hash: 5cbdb...ce4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Det er i alle fall ingen tvil om at dere to første som svarte ikke har opplevd å ha ekstrem svangerskapskvalme. Jeg forstår godt at du tenker tanken, hi...! Hold ut, og tro det eller ei - det ER faktisk verdt det når de ni månedene er over...! Kanskje du ikke ønsker deg flere barn, men det du bærer på ER det verdt! Og hvem vet - kanskje gir kvalmen seg en del etterhvert også? Håper det!! Lykke til! Anonymous poster hash: 5cbdb...ce4 Takk for oppmuntrende ord... Skal på ingen måte ta abort på grunn av kvalmen men at tanken streifer meg kan jeg ikke legge skjul på... Håper ikke det varer så alt for lenge dette her... Jeg vil kunne bevege meg og få i meg mat Anonymous poster hash: 41ad6...3e6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Det er i alle fall ingen tvil om at dere to første som svarte ikke har opplevd å ha ekstrem svangerskapskvalme. Jeg forstår godt at du tenker tanken, hi...! Hold ut, og tro det eller ei - det ER faktisk verdt det når de ni månedene er over...! Kanskje du ikke ønsker deg flere barn, men det du bærer på ER det verdt! Og hvem vet - kanskje gir kvalmen seg en del etterhvert også? Håper det!! Lykke til! Anonymous poster hash: 5cbdb...ce4 Takk for oppmuntrende ord... Skal på ingen måte ta abort på grunn av kvalmen men at tanken streifer meg kan jeg ikke legge skjul på... Håper ikke det varer så alt for lenge dette her... Jeg vil kunne bevege meg og få i meg mat Anonymous poster hash: 41ad6...3e6 Forstår GODT at du tenker tanken av og til...! Det er helt forferdelig når det er på det verste...! Håper du klarer å få i deg bra med væske og at du ikke kaster opp alt du får i deg. Også håper jeg du får med deg mange gode opplevelser i løpet av graviditeten din også Anonymous poster hash: 5cbdb...ce4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Holder på noe men er utrolig lite jeg får imeg... Går i tørr loff, tørr pasta og mariekjeks og vann... Er bare i 2 mnd så håper kvalme forsvinner og gleden kommer:) Anonymous poster hash: 41ad6...3e6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Hei.. Så slitsomt at du sliter med kvalme ... Jeg vet om faktiske tilfeller der kvinnen har hatt ekstrem svangerskapskvalme som har vært behandlingsresistens, og at de til slutt har valgt abort ... Det er ikke mange, men noen få ... Anonymous poster hash: 7bbed...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå