Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Skal være forlover for en venninne i utlandet og har akkurat booket fly. Nå har jeg dårlig samvittighet ovenfor lille jenta mi på 1 1/2 år. Blir borte i 4 dager. Hun blir hjemme med pappa og tre storesøsken. Hva tenker dere? Greit å reise bort så lenge? Anonymous poster hash: 12ead...de6
Gjest yrild Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 (endret) Jeg ville også ha gruet meg, men så lenge hun er med pappa og i tillegg er så heldig at hun har storesøsken ville selv jeg, som er en konservativ mamma på dette området dratt med litt sug i magen, men uten en tanke om at det er usunt for barnet på noe vis :-) jeg regner med at barnet har en god tilknytning også til pappaen sin :-) Endret 8. september 2013 av yrild
Gjest Kira Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Jeg tenker det er helt uproblematisk....ihvertfall for henne Du må selvsagt gjøre det du føler for, men tror ikke hun lider noen nød hjemme med pappa og eldre søsken. Vår yngste er 1,5 år og vi reiser til utlandet fire dager neste uke mens han er hos besteforeldre. Deilig å kunne reise på tur med bare "store" barn for en gangs skyld
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Takk for svar!! Satser på at jeg klarer å kose meg når jeg først drar!! Anonymous poster hash: 12ead...de6
Madolyn Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Så lenge pappaen er en god og flink far så har du ingenting å bekymre deg for Barnet skal være i eget hjem med både pappaen og alle sine søsken så det går nok veldig fint. Det kan jo hende at jenta di er litt snurt på deg når du kommer hjem igjen, men så lenge du ikke reiser bort gjentatte ganger så går det helt sikkert fint
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Jeg skal reise fra min baby i 2,5 døgn når hun er 7 mnd. Og pappaen drar også! Føles ikke helt bra, men tror det blir verst for meg.. Synes ikke du skal bekymre deg hvis hun er sammen med pappaen sin. Anonymous poster hash: 89301...618
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Så lenge hun er hjemme med en foreldrer er det greit. Anonymous poster hash: d21f9...0b0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Jeg skal reise fra min baby i 2,5 døgn når hun er 7 mnd. Og pappaen drar også! Føles ikke helt bra, men tror det blir verst for meg.. Synes ikke du skal bekymre deg hvis hun er sammen med pappaen sin. Anonymous poster hash: 89301...618 Oi, det var veldig tidlig! Men noen er jo mer knyttet til barna sine enn andre (uten at det har noe å si for hvor høyt man elsker dem). Anonymous poster hash: ad1c8...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå