Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg tenker på tips til sparing av penger, rettigheter, hva barna trenger å vite (4 og 1 år), og hvordan få hverdagen til å fungere da jeg er fulltidsstudent og jobber litt ved siden av hjemmefra. Føler meg helt bortkommen her jeg sitter, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre fremover. Har mistet livsmotet litt kjenner jeg, så tips og råd tas i mot med takk! Anonymous poster hash: 2d799...a62
Donna1 Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Hei. akkurat blitt alene mor jeg også. vil gjerne tipse deg så send meg gjerne pm:)
Rivjernet Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Forbered deg på "kamelspising", legg godviljen til, og sett barna først! Husk, dette er en overgang. Det er mange sterke følelser rett etter ett brudd, og konfliktnivået blir ofte høyt. Ting vil roe seg etterhvert. Prøv å ikke si ting du ikke kan stå for i etterkant. Økonomisk: les på Nav.no, det er ingen som løper etter deg for å passe på at du har fått det du har krav på. Det må du ordne selv. Bruk venner og familie, det er bedre å ringe til en venninne og hyle og skrike, enn å begynne å hyle til ex'en.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Dra til NAV i morgen og les gjerne litt på NAV sine sider i kveld. Spørs helt hvor mye omsorg du har for barna, men har du hovedomsorg med over 50% samvær har du rett på overganstønad, rett til barnetilsyn, eller i ditt tilfelle får du sikkert noen som heter utdanningstønad istedenfor overgangstønad da siden du studerer. Farsbidrag, skattelettelse, ekstra barnetrygd har du også rett på...... Anonymous poster hash: 40987...66c